آزمایش خودرویی که قرار است رکورد سرعت را بشکند

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، آزمایش خودرویی با موتور رولزرویس در صحرای جنوب آفریقا شروع شده است. این خودرو قرار است رکورد سرعت را بشکند.

آزمایش خودرویی که قرار است رکورد سرعت را بشکند

سرعت خودروی مافوق صوت بلودهاوند (Bloodhound) در آزمایش های هفته جاری به 334 مایل بر ساعت رسید. مهندسان پیش بینی می نمایند سرعت خودرو در هفته آینده به 500 مایل برساعت برسد. مهندسان تصمیم دارند رکورد سرعت 763 مایل برساعت که 22 سال قبل توسط اندی گرین در صحرای نوادا ثبت شده را بشنمایند.

جالب آنکه راننده خودروی بلودهاوند جدید نیز اندی گرین است و امیدوار است رکورد پیشین خود را بشکند.

بلودهاوند مجهز به موتور جت Eurofighter Typhoon است و تیم مهندسان امیدوارند بتوانند در هر آزمایش سرعت خود را 50 مایل برساعت بیافزاید.

شرکت رولزرویس موتور مذکور را ساخته است. این خودرو 135 هزار اسب بخار نیرو فراوری می نماید که معادل قدرت 150 خودروی مسابقه فرمول یک است.

خودروی بلودهاوند هم اکنون مشغول انجام تست های آماده سازی است تا در 2020 یا 2021 میلادی در صحرای آفریقا رکورد خود را ثبت کند. طراحان خودرو امیدوارند پس از ثبت رکورد جدید، در آینده سرعت آن را به هزار مایل برساعت برسانند.

نخستین آزمایش خودرو در 25 اکتبر انجام شد و سرعت آن به 100 مایل برساعت رسید، در دومین آزمایش سرعت این خودرو به 200 مایل برساعت رسی و در سومین آزمایش نیز سرعت خودرو 334 مایل برساعت ثبت شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 493

به "آزمایش خودرویی که قرار است رکورد سرعت را بشکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش خودرویی که قرار است رکورد سرعت را بشکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید