آزادکاران ما مهیای جام باشگاه های دنیا هستند، تمرینات ما تعطیل نشد

به گزارش گروه سرگرمی، هادی حبیبی با بیان اینکه مجوز حضور تیم دانشگاه آزاد اسلامی از سوی متولیان دانشگاه برای حضور در جام باشگاه های دنیا صادر شده به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه مدت قراردادهای ما پس از رقابتهای لیگ برتر به سرانجام رسید، ملاحظات قانونی ایجاب می کرد تا قراردادها بار دیگر تمدید گردد که خوشبختانه با نظر مساعد متولیان دانشگاه آزاد برای حضور در جام باشگاه های دنیا، این مساله صورت گرفت.

آزادکاران ما مهیای جام باشگاه های دنیا هستند، تمرینات ما تعطیل نشد

از وبلاگ رابا دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

وی توضیح داد: اقدامات لازم جهت ثبت قرادادها در فدراسیون کشتی هم اجرا شده و ما می توانیم در رقابتهای کشتی آزاد جام باشگاه های دنیا به میدان برویم. ضمن اینکه بچه های ما همچنان بعد از سرانجام لیگ برتر هم به تمرینات خود ادامه داده و از نظر آمادگی جسمی مشکل خاصی ندارند.

سرپرست تیم کشتی دانشگاه آزاد ادامه داد: ما از روز شنبه آینده وارد اردوی اصلی آماده سازی برای حضور در جام باشگاه های دنیا خواهیم شد. البته کشتی گیران ما مدتهاست هر هفته در روزهای زوج در آموزشگاه کشتی دانشگاه آزاد که در واحد تهران مرکز واقع شده است مشغول تمرین هستند و در شرایط خوبی قرار دارند.

حبیبی در سرانجام در مورد استفاده از کشتی گیران خارجی هم گفت: به دلیل عدم برخورداری از شرایط پرداخت دلاری به کشتی گیران خارجی نمی توانیم در جام باشگاه های دنیا از خارجی ها استفاده کنیم. ضمن اینکه کوشش خواهیم کرد با همان نفرات توانمند داخلی در این میدان بین المللی حضور یابیم.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های دنیا طبق تقویم اتحادیه دنیای در روزهای 26 تا 29 آذرماه به میزبانی بجنورد برگزار می گردد. پیکارهایی که با حضور سه تیم ایرانی و سه تیم خارجی در هر دو رشته پیگیری خواهد شد و فدراسیون کشتی در کوشش است تیم های خارجی با کیفیتی را به کشورمان دعوت کند.

بر این اساس در کشتی آزاد تیم های بازار بزرگ ایران، اترک خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و در کشتی فرنگی تیم های بازار بزرگ ایران، سیناصنعت ایذه و هیات کشتی سیرجان از کشورمان سهمیه حضور در جام باشگاه های دنیا را بدست آورده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 589

به "آزادکاران ما مهیای جام باشگاه های دنیا هستند، تمرینات ما تعطیل نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادکاران ما مهیای جام باشگاه های دنیا هستند، تمرینات ما تعطیل نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید