10 ترفند برای رزرو هتل مقرون به صرفه ولی باکیفیت!

به گزارش گروه سرگرمی، مجموعه ای از روش های مناسب در این زمینه را در ادامه در اختیارتان قرار می دهیم؛ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

10 ترفند برای رزرو هتل مقرون به صرفه ولی باکیفیت!

1. سفر در موقعیت به صرفه

در بعضی از اوقات سال و حتی ماه، استقبال از سفر بیشتر است. در چنین موقعیت هایی هزینه رزرو هتل ها هم مانند خدمات دیگر سفر بیشتر می شود. در واقع، با بالا رفتن تقاضا، نرخ عرضه خدمات گردشگری هم افزایش پیدا می نماید.

اگر بتوانید در زمانی به غیر از اوقات اوج سفر به مسافرت بروید و هتل رزرو کنید، هزینه هایتان پایین می آیند. بعد از تعطیلات نوروز یا با آغاز روزهای نخست پاییز، به طور معمول می توانید با قیمتی ارزان تر از اوقات دیگر دست به رزرو انواع هتل بزنید.

2. توجه به مدت زمان اقامت در هتل

در بیشتر موارد، اقامت طولانی تر در هتل ارزان تر از اقامت یک یا دو روزه می شود. اگر برنامه سفرتان به شما اجازه اقامت بیشتر را می دهد، حتماً ارزیابی دقیقی از هزینه در تعداد روزهای مختلف داشته باشید. چنانچه دیدید که اقامت طولانی تر ارزان تر می شود، با خیال راحت تر بیشتر در هتل بمانید. علت این ارزان تر شدن هم ریشه در حذف هزینه خدماتی مانند نظافت و سرویس های جانبی هتل در اقامت طولانی مدت تر دارد.

3. تماس با هتل

یکی از برترین روش ها در کنار سایت های معتبر رزرو هتل تماس گرفتن با خود مجموعه اقامتی است. بعد از اینکه هتل را انتخاب کردید و در سایت ها یا پلتفرم های دیگر متوجه وجود اتاق هایی مناسب در آن شدید، با آن مرکز اقامتی تماس بگیرید.

تماس با خود مجموعه و آنالیز شرایط در بسیاری از موارد راهی مجذوب نماینده برای رزرو هتلی با قیمت مناسب تر است. زمانی که با کارشناسان و پرسنل هتل به طور مستقیم گفت وگو می کنید، راه برای مذاکره و باخبر شدن از تخفیفات بی واسطه فراهم می شود.

4. عضویت در باشگاه مشتریان اپلیکیشن ها

بعضی از سایت های معتبر رزرو هتل به مشتریان خود امکان عضویت در باشگاه مشتریان را می دهند. به عبارت دقیق تر، باشگاهی اختصاصی برای مشتریان خود در نظر می گیرند و در آن به رسم وفاداری به آنها خدمات مختلفی از جمله کدهای تخفیف عرضه می نمایند. با عضویت در چنین باشگاهی، امکان بهره مندی از خدماتی مانند تخفیف برای اقامت های بعدی تان مقدور می شود.

5. اقدام زودهنگام

اگر قرار است در تعطیلات به سفر بروید، حتماً زودتر از زمانی نزدیک به روزهای سفرتان هتل رزرو کنید. این کار باعث می شود که قیمت مناسب تری برای اقامت در اتاق موردنظر در هتل دلخواهتان بپردازید.

با آغاز اوج سفرها در زمانی نزدیک به تعطیلات، قیمت ها به شدت بالا می رود. اگر به موقع اقدام کنید و هفته ها و روزهای پیش از رسیدن تعطیلات، اتاق رزرو کنید در هزینه هایتان به شدت صرفه جویی می شود.

6. رزرو بدون کنسلی

اگر برنامه سفرتان دقیق است و به طور قطع لغو نمی شود، اتاق هایی را در هتلی بدون کنسلی رزرو کنید. هزینه اقامت در هتلی با این شرایط بسیار کمتر از هتل هایی است که امکان کنسل کردن رزرو را برای مسافران خود در نظر می گیرند.

همان طور که پیشتر هم اشاره شد، چنین توصیه ای فقط برای مسافرانی مناسب است که حتماً به سفر می روند و زمان سفرشان تغییری نمی نماید. اگر درباره برنامه ریزی سفرتان شک دارید، به سراغ چنین هتل هایی نروید. چنانچه سفر لغو شود یا زمانش تغییر کند، مبلغ رزرو به شما بازنمی شود و ضرر می کنید.

7. سفر در روزهای میانی هفته

چنانچه برنامه سفرتان اجازه می دهد در روزهای میانی هفته سفر کنید. در این اوقات، استقبال کمتری از سفرها وجود دارد و هزینه اقامت در هتل ها هم کمتر از روزهای دیگر می شود.

در روزهای پایانی هفته، تقاضای مسافران برای سفر و اقامت در هتل ها بیشتر است و قیمت ها هم بالاتر می روند. اگر امکان سفر در این روزهای هفته را دارید، حتماً نیم نگاهی به آنها داشته باشید تا هزینه رزرو اتاق هتلتان کمتر شود.

8. سفر با تور و گروه

اگر برای سفر کردن از تورهای گردشگری و گروه های مسافرتی یاری بگیرید، هزینه هایتان کاهش پیدا می نمایند. آژانس های سفر و تورهای گردشگری قراردادهای بلندمدت با مراکز اقامتی و هتل های مختلف دارند. این موضوع باعث می شود که هزینه های کمتری بابت استفاده از خدمات آنها بپردازند. با خرید تور و سپردن رزرو اتاق به تورهای گردشگری می توانید از خدمات ارزان تری بهره مند شوید و برای اموری مانند رزرو اتاق هتل هم پول کمتری بپردازید.

9. اقامت در هتل های دور از جاذبه های گردشگری

هتل هایی که در نزدیکی جاذبه های گردشگری هر شهر هستند، هزینه بالاتری بابت اقامت مسافران دریافت می نمایند. بعضی از هتل ها با اینکه از این جاذبه ها دور هستند اما فضای دنج و امکانات معقولی دارند.

شاید بهتر باشد که برای مدیریت هزینه های اقامت خود به رزرو اتاق در چنین مجموعه های اسکانی نگاه کنید. در واقع، ضمن بهره بردن از امکانات خوب هتلی مطلوب، نیازی به صرف هزینه های خیلی زیاد هم نخواهید داشت.

10. رزرو اینترنتی هتل

با رزرو اینترنتی هتل می توانید از امتیازات زیادی برخوردار شوید؛ البته باید با بسترهای مناسب این کار آشنا باشید. اگر به سوپراپ محبوب و معتبری مراجعه کنید، امکان دسترسی به هتلی ارزان برایتان مقدور می شود. ضمن اینکه امکاناتی مانند بهره مندی از تخفیف ها برای رزرو آنلاین هتل هم در اختیارتان قرار می گیرد.

این سوپراپ، فهرستی از گزینه های در دسترس برای رزرو و اقامت را همزمان در اختیارتان می گذارد. با کمی آنالیز و ارزیابی موارد مختلف می توانید به مورد ارزانی برسید که با ترجیحاتتان هم در هماهنگی است.

فیلترهایی برای انتخاب راحت تر هتل دلخواه در اختیار کاربران سوپراپ مذکور قرار گرفته است. با انتخاب فیلتر ارزان ترین هتل ها می توانید به فهرستی از مواردی با این ویژگی دسترسی داشته باشید. اگر کاربر سوپراپ باشید هم امتیازاتی برایتان ثبت می شود که در قالب کدهای تخفیف قابل استفاده هستند. با وجود این کدها، از هزینه هتل کسر می شود.

در آخر

برای رزرو هتل با قیمتی مناسب تر می توانید از روش هایی بهره ببرید که در این مطلب معرفی شدند. با کمی دقت و هوشیاری، فرصت اقامت ارزان تر در هتلی مطلوب را به خودتان پیشکش کنید. سفر کردن و اقامت در مکانی با هزینه ای معقول همواره شیرین تر و دل چسب تر می شود. لازم نیست که به هتل هایی با درجه کیفی نامطلوب بروید تا هزینه هایتان کاهش پیدا نمایند. هتل های خوب را با ترفندهای هوشمندانه رزرو کنید و پول کمتری بابت اقامت در آنها بپردازید. سفر را با کمی دقت و آگاهی ارزان تر و خوشایندتر پیش ببرید.

منبع: گردشبان
انتشار: 29 مرداد 1402 بروزرسانی: 29 مرداد 1402 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2253

به "10 ترفند برای رزرو هتل مقرون به صرفه ولی باکیفیت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ترفند برای رزرو هتل مقرون به صرفه ولی باکیفیت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید