کشف بیش از 160 گور دیگر بچه ها بومی در کانادا

به گزارش گروه سرگرمی، منابع خبری از کشف بیش از 160 گور کودک در یکی از منطقه ها وابسته به یک مدرسه شبانه روزی در غرب کانادا خبر دادند.

کشف بیش از 160 گور دیگر بچه ها بومی در کانادا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه سی بی سی کانادا (CBC) روز دوشنبه از کشف بیش از 160 گور کودک در یکی از منطقه ها وابسته به یک مدرسه شبانه روزی در استان بریتیش کلمبیا در غرب کانادا اطلاع داد.

بر اساس این گزارش، قبیله بومی پنلاکوت (Penelakut) در جزیره کوپر در جزایر خلیج جنوبی بریتیش کلمبیا بیان کرد این گور های بی نشان در محل مدرسه شبانه روزی سابق جزیره کوپر پیدا شده است.

اطلاعات در خصوص این گور های تازه کشف شده هنگامی آشکار شد که این قبیله درباره این کشف در خبرنامه ای که به صورت آنلاین منتشر شد، به جوامع بومی همجوار موسوم به فرست نیشن مطالبی را عنوان نمود.

سی بی سی به نقل از این خبرنامه گزارش داد: ما از شما دعوت می کنیم برای افزایش آگاهی درباره این مدرسه جزیره کوپر و تأیید وجود بیش از 160 گور بی نشان در اراضی و محل سکونت ما شرکت کنید.

جزئیات بیشتری هنوز در خصوص این گور ها ارائه نشده و این قبیله نیز هنوز به درخواست ها برای ملاقات پاسخ نداده است.

بر اساس سوابق رسمی، این مدرسه بین سال های 1890 تا 1970 در جزیره کوپر، یکی از جزایر خلیج جنوبی بریتیش کلمبیا فعالیت می نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1906

به "کشف بیش از 160 گور دیگر بچه ها بومی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بیش از 160 گور دیگر بچه ها بومی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید