چرا استقلال تیم خاصی است؟

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران: هفته اول رقابت های لیگ برتر ایران از امروز سه شنبه استارت می خورد تا شرایط تیم های مدعی تعیین گردد. امروز سپاهان بازی می نماید، فردا استقلال و پرسپولیس هم روز آدینه با رقیبش مصاف می دهد.

چرا استقلال تیم خاصی است؟

به گزارش خبرنگاران، بیست و یکمین دوره از رقابت های لیگ برتر در شرایطی آغاز می گردد که اتفاقا شرایط همین سه تیم، مشابه با دیگر تیم های لیگ نیست. این سه، که در زمره مدعیان قهرمانی لیگ برتر هستند، به همراه ذوب آهن، تنها تیم هایی هستند که در تمامی ادوار مختلف لیگ برتر حضور داشته اند.

البته که در این میان شرایط برای استقلال از تیم های دیگر متفاوت تر است، چون این باشگاه رکورد خاصی در لیگ برتر ایران دارد. استقلال که در این فصل با فرهاد مجیدی در کوشش است تا طلسم قهرمان نشدن را بشکند، بیشترین تعداد برد و بیشترین تعداد گل زده در تاریخ لیگ برتر ایران را دارد. آبی پوشان تهرانی با 301 برد و 904 گل زده، تیمی خاص در لیگ برتر ایران محسوب می شوند.

البته که آن ها از فصل 1392 و زمانی که امیر قلعه نویی سرمربی شان بوده به بعد نتوانسته اند عنوان قهرمانی را به دست بیاورند، ولی همیشه در کورس برای قهرمانی حضور داشته اند و این دوره هم با خریدن 10 بازیکن نو، یکی از مدعیان جدی قهرمانی محسوب می شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1834

به "چرا استقلال تیم خاصی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا استقلال تیم خاصی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید