پردیس سینمایی پیروزی در حال طی روند فنی است

به گزارش گروه سرگرمی، افشین آزادی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه حوزه هنری یک نهاد عمومی است در حالی که سینما به بخش خصوصی واگذار شده است، گفت: اگرچه سینما پیروزی در زلزله آسیب دید اما مسئولین دولتی به طور مستقیم در برپایی سینما وظیفه ای ندارند با این حال بایداقدامات لازم فنی و قانونی برای برپایی سینما انجام گردد.

پردیس سینمایی پیروزی در حال طی روند فنی است

وی اضافه نمود: اقدامات فنی برای تکمیل سینما پیروزی زمان بر است و تنها داشتن زمین کافی نیست بلکه به مجوز قانونی ساخت، تهیه نقشه کار و تامین اعتبار و هزینه های لازم نیازمند است.

رییس حوزه هنری کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر در حال اجرا امورات قانونی سینما هستیم گفت: در حال رفع کردن مسائل قانونی به وسیله ثبت اسناد و شهرداری هستیم تا اقداماتی برای اعلام تراکم انجام گردد به این معنی که چقدر قدرت مانور در ساختمان برای ساخت و ساز و متراژ وجود دارد.

وی اضافه نمود: تیم تخصصی و فنی پای کار هستند و پردیس های مختلف سینمایی را دیدند و مستندات مجتمع های خارج کشور را مطالعه کردند و منتظر هستیم پس از طی مراحل قانونی طرح مطالعاتی را از سرگیریم.

به گفته آزادی، استاندار کرمانشاه نیز برای تامین بخشی از اعتبار اعلام آمادکی نموده است اما باید مراحل قانونی و فنی پروژه طی گردد.

وی اعلام کرد: پردیس سینمایی فقط یک پروژه از مجموعه سینمایی است که سه سالن نمایش دارد و باید در کنار آن به پارکینگ و پلاتو برای نمایش و بخشهای دیگر نیز توجه کرد.

رییس حوزه هنری کرمانشاه توضیح داد: همچنان برای تکمیل سینما پیروزی و ساخت پردیس های سینمایی اراده جدی داریم اگر اتفافی جز این می افتاد می شد نتیجه دیگری گرفت اما تا به امروز شایعاتی که هست فاقد سندیت می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 22

به "پردیس سینمایی پیروزی در حال طی روند فنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردیس سینمایی پیروزی در حال طی روند فنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید