وقتی کف می زنید چه اتفاقی برای بدن شما می افتد؟

به گزارش گروه سرگرمی، به نقل از اسکای نیوز، یک پزشک کره ای به نام چو یونگچون در 30 سال گذشته تحقیقاتی را در مورد فواید درمانی کف زدن انجام داده است.

وقتی کف می زنید چه اتفاقی برای بدن شما می افتد؟

کف زدن یک فرآیند شیمیایی است که اعضای بدن، به ویژه روده را از طریق رگ های خونی که در کف دست و انتهای انگشتان جمع می شوند، تحریک می کند. اگر محکم و جدی کف بزنیم، تأثیر کف زدن از سر تا پا گسترش خواهد یافت، به گونه ای که احساس می کنیم در حال انجام ورزش و ماساژ دادن تمام مناطق بدن هستیم.

هفت روش درمانی کف زدن

- اولین نوع کف زدن با همه انگشتان و با کل کف دست؛ این روش برای بهبود گردش خون و درمان درد عصب بسیار مفید است.

- دومین راه کف زدن فقط با نوک انگشتان است. این روش برای کسانی که از ضعف بینایی، خونریزی مکرر از بینی و رینیت آلرژیک رنج می برند مفید است.

- سوم، کف زدن با کف دستان درحالی که انگشتان دست صاف و دور از هم هستند؛ این روش باعث افزایش عملکرد اندام ها، به ویژه روده ها می شود.

- چهارم کف زدن با مشت؛ به گونه ای که دو سشت خود را مشت می کنید و پشت انگشتان را به هم می زنید. ممکن است در ابتدا احساس درد کنید، به خصوص در استخوان های انگشت و مفاصل، اما بعد از مدتی احساس آرامش می کنید و درد از بین می رود. این کف زدن برای جلوگیری و درمان انواع سردرد ها و درد های ناحیه شانه موثر است.

- پنجمین روش، کف زدن فقط با انگشتان دست است. این روش بر تحریک انگشتان تمرکز داشته و در پیشگیری و درمان بیماری های قلب و برونش مؤثر است.

- ششمین روش کف زدن با زدن کف دست به پشت دست دیگر است که باعث تقویت نواحی میانی و ستون فقرات می شود، آن ها را تقویت می کند و به برطرف درد از آن ها کمک می کند.

- هفتم کف زدن در پشت گردن، یعنی دست های خود را به پشت سر دراز کرده و کف بزنیدد. این روش خستگی در ناحیه شانه را برطرف و به کاهش چربی دست نیز کمک می کند.

منبع: همگردی
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1568

به "وقتی کف می زنید چه اتفاقی برای بدن شما می افتد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی کف می زنید چه اتفاقی برای بدن شما می افتد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید