هدفون بی سیم وان پلاس Bullets Wireless Z با قیمت استثنائی رونمایی شد

به گزارش گروه سرگرمی، بالاخره بعد از مدت ها انتظار، امروز وان پلاس از دو گوشی وان پلاس 8 و 8 پرو رونمایی کرد. در کنار این دو گوشی قدرتمند اما یک هدفون بی سیم نیز معرفی گشت که Bullets Wireless Z (بولتز وایرلس Z) نام دارد و از قابلیت و قیمت بسیار خوبی نیز بهره می برد.

هدفون بی سیم وان پلاس Bullets Wireless Z با قیمت استثنائی رونمایی شد

پیش تر شایعاتی شنیده بودیم مبنی بر اینکه این هدفون می تواند تا 20 ساعت پخش موسیقی، کاربران را همراهی کند که این شایعه امروز تایید شد که این یعنی مدت زمان اعلام شده واقعی است. این مقدار تقریبا 6 ساعت بیشتر از مدت زمانی است که کاربران هدفون Bullets Wireless 2 می توانند از گجت خود برای گوش دادن به موسیقی استفاده نمایند (14 ساعت).

به گفته وان پلاس، همانند Bullets Wireless 2، پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع Wrap Charge باعث شده با 10 دقیقه شارژ این محصول بتوانید تا 10 ساعت موسیقی گوش دهید. به عبارتی هدفون Bullets Wireless Z وان پلاس از نظر باتری، انقلابی در بین محصولات هم رده خود محسوب می گردد! همانند هر دو سری قبل، این هدفون نیز به وسیله یک درگاه USB-C شارژ می گردد.

گوشی های وان پلاس 8 و 8 پرو رسما معرفی شدند

Bullets Wireless Z از کنترل های مغناطیسی برای توقف و پخش موسیقی بهره می برد؛ به این صورت که پشت هر گوشی یک آهنربا قرار گرفته که وقتی قصد دارید گوش دادن به موسیقی را متوقف کنید کافی است آن را از گوش خود بیرون آورده و به یکدیگر متصل کنید. به این صورت موسیقی متوقف می گردد و زمانی هم که خواستید مجدد به آن گوش دهید کافی است دو گوشی را جدا نموده و درون گوش خود قرار دهید. به صورت اتوماتیک موسیقی پخش خواهد شد.

یکی دیگر از قابلیت های خوب این هدفون، ضربه زدن برای اتصال است. به این صورت که کاربر با یکبار ضربه زدن می تواند به وسیله بلوتوث نسخه 5 با بالاترین سرعت ممکن به گوشی های وان پلاس متصل گردد و با دوبار ضربه زدن نیز بین دستگاه های مختلف این شرکت سوییچ کند. بهره مندی از گواهی ضد آب IP55 در Bullets Wireless Z باعث شده تا هنگام بارش خفیف باران، مسئله ای پیش نیاید اما باید مراقب باشید که به مدت زیاد آن را در معرض آب قرار ندهید چون استاندارد یاد شده آنقدرها مطمئن نیست.

در خصوص تفاوت این هدفون با سری قبل باید بگوییم درایورهای 10 میلی متری اکنون جای خود را به نمونه های کوچک تر 9.2 میلی متری داده اند. وبسایت رسمی وان پلاس به وجود حالتی تحت عنوان low latency نیز اشاره ای نموده اما هیچگونه توضیحی در خصوص آن ارائه نشد تا برای مشخص شدن جزئیات آن منتظر روزهای آینده باشیم.

این هدفون از استانداردهای aptX HD کوالکام و حذف نویز بهره نمی برد و شاید به همین خاطر است که 49.95 دلار قیمت گذاری شده است. البته در رابطه با این موضوع هنوز چیزی اعلام نشده و صرفا بر اساس حدس و گمان بوده چون aptX HD وحذف نویز قابلیت های معروفی هستند که در صورت پشتیبانی باید به آن ها اشاره می شد. اما خب باز هم بهتر است تا اعلام خبری رسمی و دقیق تر منتظر بمانیم.

اقلام همراه این هدفون سه سری سیلیکون و یک کابل USB-C است. اگرچه شاید از بسته بندی محصول خوشتان نیاید اما با توجه به قیمت فوق العاده ای که دارد قطعا می توان از آن چشم پوشی کرد. هنوز این محصول به صورت رسمی برای فروش در دسترس قرار ندارد اما می توانید با کلیک روی این لینک و ثبت نام در وب سایت، از زمان موجود شدن آن آگاه شوید.

قابلیت های جذاب ایربادز AKG N400 که گلکسی بادز پلاس از آن ها بی بهره است!

هدفون بی سیم وان پلاس Bullets Wireless Z در رنگ های مشکی، آبی، نعنایی و گندمی با قیمت 49.95 دلار به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: theverge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 931

به "هدفون بی سیم وان پلاس Bullets Wireless Z با قیمت استثنائی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفون بی سیم وان پلاس Bullets Wireless Z با قیمت استثنائی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید