نوکیا G11 پلاس با دوربین 50 مگاپیکسلی و عمر باتری 3 روزه معرفی گردید

به گزارش گروه سرگرمی، مدتی قبل نوکیا از گوشی G11 رونمایی کرد و حالا نوبت به معرفی مدل پلاس این گوشی رسیده است. نوکیا G11 پلاس از نمایشگر 6.51 اینچی با رزولوشن HD+ و رفرش ریت 90 هرتز بهره می برد. در بخش فوقانی این نمایشگر شاهد بریدگی قطره ای شکل هستیم که درون آن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

نوکیا G11 پلاس با دوربین 50 مگاپیکسلی و عمر باتری 3 روزه معرفی گردید

از ویژگی های مهم این گوشی می توانیم به بهره گیری از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اشاره کنیم که یک سنسور 2 مگاپیکسلی هم آن را همراهی می نماید. پنل پشتی بافت جذابی دارد و مانند بسیاری از گوشی های پایین رده، حسگر اثر انگشت در همین پنل تعبیه شده است.

نوکیا هنوز نام تراشه استفاده شده برای این گوشی را اعلام نکرده ولی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش در کنار تراشه انجام وظیفه می نمایند. نوکیا وعده داده که این گوشی دو نسخه بعدی اندروید را دریافت خواهد نمود و اگرچه نام نسخه فعلی اعلام نشده، ولی به احتمال زیاد با اندروید 12 به دست کاربران می رسد.

نوکیا وعده داده که گوشی G11 پلاس از عمر باتری سه روزه بهره می برد ولی هنوز تعیینات دقیق باتری اعلام نشده است. با توجه به اینکه مدل استاندارد از باتری 5050 میلی آمپر ساعتی بهره می برد، این گوشی بدون شک باتری بزرگ تری خواهد داشت. هنوز تعیین نیست که این گوشی با چه قیمتی و در چه تاریخی راهی بازار می گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2069

به "نوکیا G11 پلاس با دوربین 50 مگاپیکسلی و عمر باتری 3 روزه معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا G11 پلاس با دوربین 50 مگاپیکسلی و عمر باتری 3 روزه معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید