موزه مشاغل تبریز احیا می گردد

به گزارش گروه سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران-وضعیت خانه های تاریخی تحت تملک شهرداری تبریز در بیست و ششمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار آنالیز شد.

موزه مشاغل تبریز احیا می گردد

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛، سید کاظم زعفرانچیلر، صبح روز چهارشنبه در بیست و ششمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار اظهار کرد: امروز در رابطه با 14 ملک و خانه تاریخی که تحت تملک شهرداری بوده، آنالیز هایی صورت می گیرد تا در مورد آنها تصمیماتی اتخاذ گردد.

وی در ادامه سخنان خود از احیای موزه مشاغل اطلاع داد و اضافه کرد: به دستور شهردار تبریز مقرر شده موزه مشاغل مجددا احیا گردد چراکه اموال این موزه موجود بوده و ضروری است از آنها نگهداری گردد.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: برای احیای یخچال صادقیه طرح و برنامه ای ویژه در نظر گرفته ایم که در جلسات آینده ارائه خواهم داد.

زعفرانچیلر گفت: به نظرم اگر موزه مشاغل و موزه آب در یخچال تاریخی صادقیه راه اندازی شوند طبیعتا گردشگران و مهمانان می توانند در فضایی دنج ساعات خوبی را داشته باشند.

علی نوای باغبان، نائب رییس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار هم در این خصوص اعلام کرد: هدف از جلسه امروز آنالیز وضع موجود خانه های تاریخی بوده که با همفکری مسائل را احصا کنیم.

لازم به ذکر است شرایط اماکن تاریخی تحت تملک شهرداری تبریز در بیست و ششمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار آنالیز و مقرر شد طی جلسه دیگر در مورد این اماکن آنالیز های بیشتر اجرا شده و آخرین شرایط موجودشان به صورت دقیق و جزئی تشریح گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2043

به "موزه مشاغل تبریز احیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه مشاغل تبریز احیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید