موزه قهوه در تورین ایتالیا افتتاح شد

به گزارش گروه سرگرمی، شرکت معروف لاوازا، موزه ای را در شهر تورین ایتالیا افتتاح نموده است که به هر آنچه که به قهوه مربوط می گردد و همچنین نحوه فراوری آن می پردازد.

موزه قهوه در تورین ایتالیا افتتاح شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که نمی توانید روز خود را بدون قهوه سپری کنید، پس خرسند باشید که اخیرا موزه ای در مرکز صنعتی ایتالیا، تورین باز شده است که به این نوشیدنی پرطرفدار اختصاص دارد. لاوازا، شرکت مشهور فراوریکننده قهوه، در منطقه آرورا در تورین، موزه لاوازا (Museo Lavazza) را افتتاح نموده است که مکانی عالی برای یاد دریافت همه موارد مربوط به قهوه و فراوری آن به حساب می آید.

این موزه از 5 راستا متفاوت با 5 موضوع مختلف تشکیل شده است و بازدیدکنندگان را به دنیای قهوه می برد. در این محل همه آنچه که باید در خصوص فراوری قهوه بدانید را آموزش می دهند، یک بخش درباره مراسم ایتالیایی ها است که فضای دهه 60 را نشان می دهد، بخشی دیگر یادآور تمام همکاری های خلاقانه لاوازا نظیر تبلیغات مشهور این شرکت است و بخش تعاملی 360 درجه که یونیورس نامیده می گردد. در نهایت می توانید بازدید خود از این موزه را با چشیدن یک قهوه خاص و گشتی در مغازه موزه به انتها برسانید.

یک فنجان هوشمند به نام فنجان لاوازا مسئولیت هدایت بازدیدکنندگان را به عهده دارد که می تواند دستگاه های دیجیتال را فعال نموده، محتوای چندرسانه ای داخل موزه را باز کند، راستای که یک نفر در طول بازدید از موزه طی می نماید را به ثبت برساند و در نهایت می توانید خاطرات جالب خود از موزه را به وسیله همین فنجان هوشمند به آدرس ایمیل تان ارسال کنید.

بعد از بازدید از موزه، می توانید نگاهی به اداره های لاوازا بیندازید و مدیریت آن ها را ببینید. دفتر مرکزی شرکت در همین مکان موزه قرار گرفته است، در حالی که قبلا در 4 شهر مختلف ایتالیا پراکنده بود. بخش آرشیو شامل اسنادی از تاریخ 120 ساله این شرکت است؛ یک محل اجتماع با ظرفیت 1000 نفر و یک محوطه باستان شناسی (شرکت لاوازا در هنگام حفاری برای فونداسیون ساختمان، بقایای یک کلیسای مسیحی را پیدا کرد و آن را برای بازدید گردشگران حفظ کرد) نیز از بخش های دیدنی این محل محسوب می گردد. با اینکه تورین از مقاصد گردشگری پرطرفدار ایتالیا به حساب نمی آید، اما با وجود این موزه باید در لیست هر گردشگری قرار بگیرد.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 505

به "موزه قهوه در تورین ایتالیا افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه قهوه در تورین ایتالیا افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید