مرمت کاخ موزه سردار ماکو خردادماه به خاتمه می رسد

به گزارش گروه سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: کار احیا و مرمت کاخ موزه سردار ماکو تا خردادماه به سرانجام می رسد.

مرمت کاخ موزه سردار ماکو خردادماه به خاتمه می رسد

جهت دریافت خدمات بازسازی داخلی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری امروز سه شنبه 2 اردیبهشت 99 با محمدرضا عبدالرحیمی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با موضوع مرمت و عملیات احیای کاخ سردار ماکو ملاقات کرد.

او بابیان اینکه کاخ سردار ماکو به دلیل شیوع کرونا و جلوگیری از تجمع تعطیل بوده است، اظهار کرد: این شرایط فرصت مغتنمی برای تسریع فرایند مرمت و احیای کاخ سردار فراهم نموده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی اضافه کرد: با آنالیز موانع موجود بر سر راه مرمت این بنا و سرعت بخشیدن بر کار، مقرر شد تا تعداد عوامل اجرایی و کارگران این مجموعه افزایش یابد.

او ادامه داد: طبق برآوردها ارزیابی می گردد کار مرمت و احیای موزه سردار ماکو تا خردادماه به سرانجام رسیده و بازدید برای عموم آزاد گردد.

عبدالرحیمی با تشکر و قدردانی از اقدامات سازمان منطقه آزاد ماکو در راستای احیای بناهای تاریخی در این منطقه به ویژه کاخ سردار ماکو توضیح داد: امیدواریم این همکاری ها استمرار داشته و طرح های مشترک دیگری نیز با همکاری اداره کل و سازمان اجرا گردد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این ملاقات بر ادامه همکاری این سازمان با اداره کل استان تأکید کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو اهتمام جدی برای احیای بناهای تاریخی این منطقه داشته و آمادگی دارد در این راستا با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همکاری و تعامل بیشتری داشته باشد.

مرمت و احیای کاخ موزه سردار ماکو با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو در حال اجرا است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 893

به "مرمت کاخ موزه سردار ماکو خردادماه به خاتمه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرمت کاخ موزه سردار ماکو خردادماه به خاتمه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید