مذاکره مارادونا با سران ناپولی برای حضور در این تیم

به گزارش گروه سرگرمی، مدیر برنامه های دیگو مارادونا تایید کرد موکلش در حال مذاکره با سران ناپولی برای بر عهده دریافت پستی بزرگ در این تیم است.

مذاکره مارادونا با سران ناپولی برای حضور در این تیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین که دوران موفقی را در ناپولی در کارنامه فوتبالی خود داشته تمایل دارد تا به تیم محبوب خود باز گردد و مشغول فعالیت گردد. استفانو سکی، مدیر برنامه های دیگو مارادونا ضمن تایید خبر مذاکره موکلش با روسای تیم ناپولی، گفت : هنوز نمی دانم که چه پستی قرار است برای مارادونا کنار گذاشته گردد. شاید او حتی به عنوان سرمربی تیم در آینده مشغول به کار گردد. به زودی خود باشگاه در بیانیه ای درباره حضور مارادونا در ناپل بیانیه ای صادر خواهد نمود.

دیگو مارادونا بین سال های 1984 و 1991 در ناپولی حضور داشت و توانست 115 گل در 259 بازی برای این تیم به ثمر برساند که رکورد گلزنی در تاریخ این باشگاه نیز محسوب می گردد. او از سال 2012 از وقتی که پست مربیگری در الوصل امارات را ترک کرد بیکار بوده و تنها به عنوان مشاور فعالیت نموده است.

ناپولی در حال حاضر یکی از تیم های مدعی قهرمانی در لیگ ایتالیا محسوب می گردد. تیم تحت راهنمایی مائوریسیو ساری بعد از یوونتوس و رم در رده سوم جدول رده بندی لیگ ایتالیا قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 734

به "مذاکره مارادونا با سران ناپولی برای حضور در این تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره مارادونا با سران ناپولی برای حضور در این تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید