فروش محصولات گروه بهمن از فردا 9 تیرماه شروع می گردد

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، شرایط فروش نقدی اینترنتی، 3 محصول وانت کاپرا دو کابین، کارا تک کابین و دو کابین 2000 سی سی ویژه تیر ماه اعلام شد.

فروش محصولات گروه بهمن از فردا 9 تیرماه شروع می گردد

بر همین اساس فروش این محصولات تنها به شکل اینترنتی و به صورت نقدی با قیمت قطعی و تعداد محدود از ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 09/04/1399 تـا زمـان تـکمیـل ظـرفیت انجام می گردد.

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد.

همچنین پرداخت مبلغ خودرو باید براساس قیمت های مندرج در جدول های ذیل انجام گردد و عدم پرداخت وجه کامل به منزله انصراف متقاضی از دریافت خودرو تلقی می گردد و شانس خرید خودرو نیز در اختیار مشتری جایگزین قرار خواهد گرفت.

در طرح مذکور وانت کارا مورد نظر به فرمان هیدرولیک و تجهیزات داخلی جدید همچون تغییرات در طراحی جایگاه، سقف کاذب، افزوده شدن قفل مرکزی و… مجهز می باشد.

قابل ذکراست متقاضیان خودرو می توانند برای استفاده از شرایط فروش صرفاً به صورت اینترنتی و به وسیله آدرس های www.iranecar.com و https://Bahman.iranecar.com اقدام کنند.

منبع: تسنیم

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1054

به "فروش محصولات گروه بهمن از فردا 9 تیرماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش محصولات گروه بهمن از فردا 9 تیرماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید