شیعی: ان شاءالله تیم ملی به فینال برسد تا مجمع دیرتر برگزار گردد، توانایی جذب منشا را نداریم

به گزارش گروه سرگرمی، مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا برای ما خیلی ارزش دارد، ان شاءالله تیم ملی به فینال برسد و قهرمان گردد و ما هرچه دیرتر مجمع را برگزار کنیم.

شیعی: ان شاءالله تیم ملی به فینال برسد تا مجمع دیرتر برگزار گردد، توانایی جذب منشا را نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان درباره شرایط تیم پیکان بعد از انتخاب حسین فرکی به عنوان سرمربی جدید و برنامه های این تیم گفت: پس از انتخاب آقای فرکی ما مدت کوتاهی زمان صرف کردیم تا ایشان دستیارانش را انتخاب کند. دستیار اول ایشان آقای صالح است و آقای صالح نیا هم به عنوان مربی بدنساز انتخاب شده. فعالیت تیم با حضور مربی دروازه بان ها و سرپرست تیم آغاز شد. خداراشکر تمرینات هر روز ادامه دارد و یک بازی هم با پارس جم جنوبی داشتیم. امروز نیز یک بازی محبت آمیز با سپیدرود خواهیم داشت تا بچه ها در شرایط خوبی قرار بگیرند.

وی در پاسخ به این پرسش که فرکی درخواست خاصی از باشگاه پیکان داشته است یا خیر، توضیح داد: نه، درخواست خاصی نداشته است. آقای فرکی برنامه اش را تنظیم نموده و قرار است به هیئت مدیره بدهد. با توجه به بازیکنانی که پیکان دارد، امیدواریم که با یک شارژ روحی تیم بتواند جایگاهی مناسب را به دست بیاورد. همچنین در سرفصل کارهای ایشان انجام مسابقات زیاد است تا به شرایط مسابقه برسیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره مدیریت باشگاه در زمان جدایی جلالی توضیح داد: مربیان ما آدم های بزرگی بوده و امتحان پس داده هستند. استاد جلالی و آقای فرکی و همه مربیانی که در لیگ کار می نمایند آمده اند که به جوانان خدمت نمایند. کار مربیگری خیلی سخت است. همه می دانیم که استرس و اضطرابی که مربیان دارند چقدر بالاست، به ویژه در تیم هایی مثل تیم ما. آقای جلالی واقعاً ارتباط نزدیکی با تیم های پایه ما داشت و این ارتباط را هم آقای فرکی حفظ نموده است و به پتانسیل جوانان پیکان ایمان دارد. این برای ما خیلی خوب است تا بتوانیم از ذخیره های انسانی باشگاه استفاده کنیم.

شیعی درباره جذب بازیکن از سوی فرکی هم گفت: فعلاً قرار است که با همین بازیکنان ادامه دهیم. آقای فرکی دیروز هم به بازیکنان گفت که لیست خروجی نداریم و اگر احتیاج شد که تیم تقویت گردد مسلماً باشگاه یاری می نماید. در خصوص تیم های پایه باید بگویم که کوشش می کنیم یک سروسامانی به کل تیم های پایه کشور بدهیم. الان تقریباً این کوشش را داشتیم و می خواهیم شرایطی به وجود بیاید که باشگاه هایی که در زمینه تیم های پایه فعالیت خوبی دارند، ضرر ننمایند. باشگاه با بازیکن قرارداد می بندد و بعد از آن بحث آماتوری مطرح می گردد. ما کوشش خواهیم کرد و سعی می کنیم برای تیم های پایه مان شفافیتی به وجود بیاید و حق باشگاه هایی که تیم های پایه را آماده می نمایند، ادا گردد.

وی در باره جذب منشا گفت: با توجه به مسائل ارزی که وجود دارد، جذب این بازیکن به صلاح ما نیست. در توانایی ما هم نیست که این بازیکن را جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره بازی های تیم ملی در جام ملت های آسیا 2019 هم توضیح داد: تیم ملی خیلی خوب، حساب شده و با اقتدار بازی نموده است. شرایط تیم را مثبت می بینم و بازیکنان خیلی رو به جلو کار می نمایند. خیلی امیدوارم که خبرهای خوبی از این تیم برای ملت ایران داشته باشیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره لغو جلسه مجمع این فدراسیون نیز مطرح کرد: در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صحبت شد که با توجه به شرایط تیم ملی در جام ملت ها و اینکه تیم به دور از حاشیه باشد، تصمیم به لغو جلسه مجمع گرفته شد. قرار شد که در اولین جلسه هیئت رئیسه تصمیم گیری گردد تا تاریخ جدید مشخص گردد و به زمان دیگری نیفتد. مسلماً کاری خواهیم کرد که این جلسه و مجمع برگزار گردد و فاصله زیادی نیفتد. برای ما قهرمانی ایران خیلی ارزش دارد. ان شاءالله تیم ملی به فینال برسد و ما هرچه دیرتر این جلسه را برگزار کنیم.

وی همچنین درباره موفقیت تیم های والیبال مردان و زنان پیکان گفت: درباره بانوان با همان برنامه ای که سال گذشته تنظیم نموده بودیم سال جاری هم جلو رفتیم و به موفقیت شان امیدوار هستیم. درباره تیم والیبال مردان هم باید بگویم که تقریباً با 40 درصد هزینه سال گذشته تیم را سروسامان دادیم. یکسری جوانان باتجربه آوردیم و با یک سرمربی که به لیگ و والیبال آشناست، تیم خوبی را تشکیل دادیم. ما با بازیکنان قرارداد دو ساله بستیم و برنامه ما برای سال دوم و بعد است. با بازی های خوبی که بازیکنان ما می نمایند خیلی امیدواریم که روی سکو برویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 78

به "شیعی: ان شاءالله تیم ملی به فینال برسد تا مجمع دیرتر برگزار گردد، توانایی جذب منشا را نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیعی: ان شاءالله تیم ملی به فینال برسد تا مجمع دیرتر برگزار گردد، توانایی جذب منشا را نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید