شورای عالی فضای مجازی با 3 دستور کار تشکیل جلسه می دهد، سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی در دست آنالیز

به گزارش گروه سرگرمی، عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی گفت: در جلسه امروز این شورا، سند صیانت از بچه ها و نوجوانان در فضای مجازی، سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی و زیست بوم سیستم عامل بومی آنالیز خواهد شد.

شورای عالی فضای مجازی با 3 دستور کار تشکیل جلسه می دهد، سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی در دست آنالیز

محمد حسن انتظاری، عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی در گفت وگو با خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه امروز این شورا که از اعضا برای حضور در آن دعوت شده است، اظهارداشت: در دستور کار امروز جلسه 3 موضوع برای آنالیز وجود دارد.

وی گفت: سند صیانت از بچه ها و نوجوانان در فضای مجازی در جلسات گذشته مورد آنالیز قرار گرفته و آنالیز این موضوع در جلسه امروز هم ادامه خواهد داشت.

دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی اضافه کرد: همچنین در جلسه امروز سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی هم آنالیز خواهد شد.

هنوز سند درباره راهبرد جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی نداریم

انتظاری گفت: موضوع دیگر در دستور کار جلسه امروز، زیست بوم سیستم عامل بومی قید شده است.

وی در واکشن به این صحبت خبرنگار که گفت: صحبت از سیستم عامل بومی شد که اخیراً خبری مبنی بر توقف فعالیت موتور جست وجوی یوز را هم داشته ایم، اظهارداشت: باید ببینیم که ماجرا چیست و شاید احتمالاً در جلسه پیش روی در این زمینه هم صحبتی مطرح گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1637

به "شورای عالی فضای مجازی با 3 دستور کار تشکیل جلسه می دهد، سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی در دست آنالیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای عالی فضای مجازی با 3 دستور کار تشکیل جلسه می دهد، سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی در دست آنالیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید