رشد 22 درصدی خدمات یکپارچه فنی و ویژه به چاه های نفت و گاز

به گزارش گروه سرگرمی، خدمات یکپارچه فنی و ویژه به چاه های نفت و گاز سال جاری 22 درصد رشد یافت.

رشد 22 درصدی خدمات یکپارچه فنی و ویژه به چاه های نفت و گاز

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری در امور فنی و مهندسی گفت: خدمات فنی و ویژه حفاری متنوع و افزون بر 20 عملیات تخصصی است که به چاه های در دست حفاری و بعلاوه چاه های در حال بهره برداری ارائه و نقش اساسی در حفظ، نگهداشت و افزایش فراوری ایفا می نماید.

شهرام شمی پور می گوید: در شش ماهه نخست سال جاری در مدیریت خدمات ویژه 65 مورد عملیات نمودارگیری، 246 مورد نمودارگیری از سیال حفاری و 123 مورد چاه پیمایی صورت گرفته است.

به گفته او تحقق 5 هزار و 844 متر حفاری جهت دار و افقی با حفر 18 حلقه چاه و 52 متر مغزه گیری از دیگر فعالیت های عملیاتی مدیریت خدمات ویژه در این مدت می باشد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری در امور فنی و مهندسی گفت: از جمله اقدامات مدیریت خدمات فنی از ابتدای فروردین تا سرانجام شهریورماه 125 مورد عملیات لوله مغزی سیار، 206 مورد آزمایش چاه با ساق مته، 12 مورد عملیات حفاری با هوا و ثبت 629 متر حفاری به این شیوه، 20 عملیات ویژه حفاری به روش فروتعالی، 202 مورد لوله گذاری چاه و عملیات های نصب آویزه و آزمایش بهره دهی چاه جهت شرکت های متقاضی بوده است.

شمی پور گفت: در بخش سیمانکاری و انگیزش چاه که زیر مجموعه مدیریت خدمات فنی است در این مدت اقداماتی از جمله 726 مورر عملیات سیمانکاری، 911 مورد تزریق پذیری، 65 مورد اسید کاری ویژه و 16 مورد عملیات اسید کاری است.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2122

به "رشد 22 درصدی خدمات یکپارچه فنی و ویژه به چاه های نفت و گاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 22 درصدی خدمات یکپارچه فنی و ویژه به چاه های نفت و گاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید