رشته های تحصیلی دانشکده هنر و معماری بوشهر افزایش می یابد

به گزارش گروه سرگرمی، رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: اکنون رشته های معماری و شهرسازی با 220 دانشجو در دانشکده هنر و معماری بوشهر تدریس می گردد که در آینده رشته های این دانشکده در عرصه هنر و گرافیک افزایش می یابد.

رشته های تحصیلی دانشکده هنر و معماری بوشهر افزایش می یابد

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر ،عبدالمجید مصلح ظهر امروز در مراسم افتتاح دانشکده هنر و معماری دانشگاه خلیج فارس بوشهر با حضور وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بافت تاریخی بوشهر نماد زندگی اجتماعی و فرهنگی است گفت: ساخت این دانشکده در بافت تاریخی بوشهر نماد زندگی مسالمت آمیز فرهنگی و به عنوان کانون اجتماعی شهری است.

وی با بیان اینکه دانشکده هنر و معماری بوشهر 220 دانشجو دارد اضافه کرد: این دانشجویان در رشته های معماری و شهرسازی تحصیل می نمایند که برای توسعه رشته های مرتبط در این دانشکده از جمله هنر و گرافیک کوشش می گردد.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر ازافزایش هیئت علمی و توسعه رشته های دانشکده هنر و معماری بوشهر خبرداد و اعلام کرد: براساس افق چشم انداز توسعه و ترسیم برنامه ها، طرح های مهمی در راستای تحقق مطالبات استان بوشهر اجرا می گردد.

مصلح بر ضرورت توسعه چرخه علم تا فناوری و کسب و کار به عنوان کانون نوآوری در کنار دانشکده هنر و معماری در بافت تاریخی بوشهر تاکید نمود و گفت: ایجاد دانشکده کسب و کار در بافت تاریخی بوشهر به عنوان پایلوتی در کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه خلیج فارس بوشهر دارای 6 هزار و 300 دانشجو است توضیح داد: این دانشجویان در 28 رشته کارشناسی، 43رشته کارشناسی ارشد و 12 رشته دکترا تحصیل می نمایند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر هدف از تاسیس دانشکده هنر و معماری را تشریح کرد و اضافه کرد: ارتقای موقعیت و کیفیت آموزش استان در رشته های هنر و معماری در انطباق با سیاست گذاری های آموزشی نقشه جامع علمی کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تاسیس رشته هایی با گرایش های کاربردی در مقطع تحصیلات تکمیلی، جذب بیشتر استادان با تجربه از اهداف مهم ایجاد دانشکده هنر و معماری است.

مصلح بهبود سرانه هیئت علمی نسبت به دانشجو، جذب دانشجویان با استعداد در حوزه های هنر و معماری و کیفیت دهی به آموزش با هدف تعهد به جامعه حرفه های هنر ومعماری را از دیگر اهداف تاسیس دانشکده هنر و معماری بوشهر دانست.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 838

به "رشته های تحصیلی دانشکده هنر و معماری بوشهر افزایش می یابد" امتیاز دهید

8 کاربر به "رشته های تحصیلی دانشکده هنر و معماری بوشهر افزایش می یابد" امتیاز داده اند | 4.1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته های تحصیلی دانشکده هنر و معماری بوشهر افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید