تور استرالیا: راهیابی تنیس باز بانوی ایران به مسابقات گراند اسلم استرالیا

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مشکات الزهرا صفی، تنیس باز آموزشگاه آپت ایران در مسابقات تور جهانی زیر 18 سال تنیس شیکمنت شرکت نموده بود، امروز شنبه در ملاقات نهایی این پیکارها به مصاف آروژان ساگاندلیکوف رفت و پیروز شد ضمن فزونی مقابل حریف خود، به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کند.

تور استرالیا: راهیابی تنیس باز بانوی ایران به مسابقات گراند اسلم استرالیا

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

صفی ست نخست را با نتیجه 6 بر 3 به سود خود به اتمام رساند. وی ست دوم را 6 بر 4 به نماینده قزاقستان واگذار کرد و در ست سوم هم 7 بر 5 به فزونی دست یافت و برنده این ملاقات حساس شد.

تنیس باز جوان کشورمان پیش از این قهرمانی، با 306 امتیاز در رده 218 دنیا جای داشت اما با این قهرمانی و کسب 170 امتیاز در رده بندی نو فدراسیون دنیای تنیس، به رتبه 137 دنیا خواهد رسید.

مشکات الزهرا صفی از نظر شرایط سنی یک سال دیگر هم در رده سنی جوانان حضور خواهد داشت و با توجه به خروج تعداد زیادی از بازیکنان این رده سنی و ارتقا به رده سنی بزرگسالان در سال پیش روی میلادی، صندلی نماینده کشورمان در رنکینگ فدراسیون دنیای به رتبه زیر 100 خواهد رسید.

برهمین اساس، نماینده تنیس کشورمان سال آینده به اسم نخستین ورزشکار ایرانی در رده سنی زیر 18 سال مسابقات گرند اسلم استرالیا اپن را بازی خواهد نمود.

مشکات الزهرا صفی بیش از 3 سال است که در آموزشگاه تنیس آپت و زیر نظر دو مربی اهل کراوسی به نام های تونی اندروویچ و وردان لوبیچیک فعالیت می کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1782

به "تور استرالیا: راهیابی تنیس باز بانوی ایران به مسابقات گراند اسلم استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا: راهیابی تنیس باز بانوی ایران به مسابقات گراند اسلم استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید