دوندگی پرسپولیسی ها بیشتر از انگلیسی ها و اسپانیایی ها

به گزارش گروه سرگرمی، سرمربی آرژانتینی سرخپوشان در فضای مجازی آماری از عملکرد پرسپولیس ارائه کرد که جالب به نظر می رسید. آماری که معین نیست تا چه حد دقیق باشد.

دوندگی پرسپولیسی ها بیشتر از انگلیسی ها و اسپانیایی ها

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کالدرون با انتشار جدول آماری مدعی شد میانگین دوندگی تیمش از دوندگی بیشتر بازیکنان لالیگای اسپانیا و لیگ برتر انگلیس بالاتر است و بازیکنانش با وجود کوشش بیشتر کمتر مصدوم می شوند. در این جدول آماری منتشر شده توسط کالدرون، بازیکنان پرسپولیس از میانگین دوندگی لالیگای اسپانیا 7 کیلومتر بیشتر دویده و از میانگین دوندگی لیگ برتر انگلیس هم 5 کیلومتر بیشتر دویده اند. کالدرون به این آمار میزان مصدومان تیمش را هم اضافه نموده که تقریباً نصف این دو لیگ معتبر اروپایی است. البته به این نکته باید اشاره نمود که تیم های اروپایی هر 3 روز به میدان می فرایند و پرسپولیس در نیم فصل اول حدوداً هر 7 روز یک بار بازی نموده و با این شرایط باید هم کمتر مصدوم داده باشد.

کالدرون به همراه این آمار عکسی کنار دستیارانش منتشر کرد تا از تمرینات فنی و بدنی آن ها برای بازیکنان تشکر نموده باشد و تأثیر خواکین و والنسیا در نتایج این تیم را به طرفداران نشان دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 553

به "دوندگی پرسپولیسی ها بیشتر از انگلیسی ها و اسپانیایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوندگی پرسپولیسی ها بیشتر از انگلیسی ها و اسپانیایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید