دومین پیروزی بسکتبال با ویلچر ایران در انتخابی قهرمانی جهان

به گزارش گروه سرگرمی، نمایندگان بسکتبال با ویلچر ایران به دومین پیروزی خود در رقابت های انتخابی قهرمانی جهان دست یافتند.

دومین پیروزی بسکتبال با ویلچر ایران در انتخابی قهرمانی جهان

به گرازس خبرنگاران، در اولین روز از رقابت های انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان، نمایندگان ایران دومین دیدار خود را نیز با پیروزی پشت سر گذاشتند و مقابل هند به برتری رسیدند.

ملی پوشان ایرانی در چهار کوارتر این دیدار پیروز این میدان بودند و 89 بر7 تیم هند را قاطعانه پشت سر گذاشتند.

نمایندگان کشورمان صبح امروز و در اولین دیدار نیز مقابل تیم میزبان، تایلند به برتری دست یافتند. سومین دیدار تیم ایران فردا، سه شنبه، 5 بهمن ماه، ساعت 11:30 به وقت محلی بانکوک مقابل تیم استرالیا برگزار خواهد شد.

این مسابقات برای کسب سهمیه رقابت های قهرمانی جوانان جهان که سال آینده به میزبانی کانادا برگزار می شود در حال جریان است و از تیم های حاضر، سه تیم برتر مجوز حضور در این مسابقات را کسب خواهند کرد.

ایران، هند، ژاپن، تایلند، چین و استرالیا، شش تیم حاضر در این مسابقات هستند و این رقابت ها تا روز شنبه، 9 بهمن ماه در بانکوک برپاست.

تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران با ترکیب امیررضا احمدی(ایلام)، مهدی مظلوم(مازندران)، مهدی ماندگار(هرمزگان)، علی کریمی(اصفهان)، مجتبی کمالی(فارس)، محمد سیاری، همایون عسگری، مهدی عباسی (مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعبی، سیدمهدی موسوی (تهران)، رضا عیوضی(قم) با سرمربی گری حسن پالار در این رویداد ورزشی حضور یافته است.

مسعود فلاح به عنوان مربی، حبیب خمجانی به عنوان نماینده فنی در این اعزام همراه با ملی پوشان هستند و سرپرستی کاروان نیز بر عهده امیر ماندگار فرد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 301

به "دومین پیروزی بسکتبال با ویلچر ایران در انتخابی قهرمانی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین پیروزی بسکتبال با ویلچر ایران در انتخابی قهرمانی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید