دنیای آینده، دنیای رقابت در زمینه ارائه خدمات الکترونیک به مردم است

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دنیای آینده، دنیای رقابت دولت ها در زمینه ارائه خدمات الکترونیک به مردم است، اظهار کرد: توجه ویژه به این موضوع، نقش بسیار ویژه ای در صرفه جویی منابع و کاهش هزینه ها خواهد داشت.

دنیای آینده، دنیای رقابت در زمینه ارائه خدمات الکترونیک به مردم است

محمدرضا پورمحمدی در آیین افتتاح طرح های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به مناسبت دهه فجر، افزود: توسعه این بخش در شهرها و روستاهای مختلف بر کسی پوشیده نیست و شیوع کرونا در جهان اهمیت این حوزه و توسعه آنرا چند برابر کرده است که باید در این زمینه گام های اساسی و محکم تری برداشته شود.

وی اظهار کرد: باید توجه داشت که امروز این حوزه جزو جدی ترین نیازهای اقتصادی و اشتغال زایی کشور است که حجم بالایی از اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است و باید قدردان تلاشگران این حوزه بود.

وی با بیان اینکه فناوری ارتباطات در حیات بشر و زندگی روزمره جوامع مختلف روز به روز تاثیرگذارتر می شود، یادآور شد: یکی از مزیت های بسیار مهم و اصلی این فناوری ایجاد شفافیت در عملکردها است که علاوه بر آن صرفه جوئی در وقت و آسان سازی مراودات مختلف اقتصادی و تجاری نیز از جمله مزیت های این بخش است.

پورمحمدی، تحولات به وجود آمده در حوزه آی تی کشور طی سال های اخیر را بسیار خوب توصیف و افزود: شرایط کرونایی حاکم بر کشور نیز این تحولات را سرعت بخشیده که بدون تردید اتفاق بسیار مبارکی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1442

به "دنیای آینده، دنیای رقابت در زمینه ارائه خدمات الکترونیک به مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیای آینده، دنیای رقابت در زمینه ارائه خدمات الکترونیک به مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید