درخشش انجمن سواد رسانه ای البرز در کشور

به گزارش گروه سرگرمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از درخشش انجمن سواد رسانه ای البرز در فراوری محتوای مقابله با کرونا در کشور اطلاع داد.

درخشش انجمن سواد رسانه ای البرز در کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، ناصر مقدم اضافه نمود: اثر رئال انیمیشن تو می تونی کرونا را شکست بدی محصول دفتر انجمن سواد رسانه ای البرز به تهیه کنندگی حامد توکل، برگزیده مسابقه مخزن محتوا مقابله با کرونا مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را کسب کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اضافه نمود: این انتخاب از طرف هیات داوران مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شده و خلاقیت در فراوری محتوا، رعایت اصول طراحی محتوا، سناریو و محتوای پیغام و اصول زیباشناسی از جمله ملاک های داوری بوده و لازم به ذکر است این اثر از شبکه البرز و سایر شبکه های استانی و درفضای مجازی انتشار یافته است.

ناصر مقدم گفت: این اثر در کنار انیمیشن دیرین دیرین، کورینا، معیار، هفت خوان کرونایی، امپراتور کوزکو، آقای خط به عنوان آثار متنخب در بین تمام آثار فراوریی با محور مقابله با کرونا شناخته شده است.

وی اضافه نمود: رامبد میرشهابی، علیرضا بهزادی و مهرسام توکل از دیگر عوامل سازنده این اثر هستند، در این اثر کوتاه، همراه با موسیقی از زبان بازیگر کودک، توصیه شده که در روز طبیعت در کنار هم در خانه بمانیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 969

به "درخشش انجمن سواد رسانه ای البرز در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش انجمن سواد رسانه ای البرز در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید