خوردبین: پرسپولیس از الهلال قوی تر و شایسته پیروزی است، کسب ششمین قهرمانی پی در پی دور از دسترس نیست

به گزارش گروه سرگرمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، این تیم از لحاظ فنی نسبت به الهلال عربستان رجحان دارد و می تواند در ملاقات فردا پیروز گردد.

خوردبین: پرسپولیس از الهلال قوی تر و شایسته پیروزی است، کسب ششمین قهرمانی پی در پی دور از دسترس نیست

محمود خوردبین در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط پرسپولیس در آستانه ملاقات با الهلال گفت: پرسپولیس خوشبختانه شرایط خوبی دارد و بازیکنان باکیفیتی در ترکیب اصلی و بعلاوه روی نیمکت حضور دارند که می توانند به پرسپولیس یاری نمایند. پرسپولیس چند روز پیش هم در یک بازی محبت آمیز سپاهان را شکست داد. زدن سه گل به این تیم نشان می دهد که شرایط پرسپولیس خوب است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند الهلال را شکست دهد؟، توضیح داد: در فوتبال که نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد، ولی اعتقاد من این است که پرسپولیس از لحاظ فنی نسبت به الهلال قوی تر است و اگر تیمِ گل محمدی کم اشتباه و حرفه ای بازی کند می تواند با برد به ایران برگردد و شایستگی صعود را دارد. البته میزبانی الهلال و حضور تماشاگران این تیم در استادیوم می تواند کار پرسپولیس را کمی سخت کند، ولی کیفیت فنی تیم ما بالاست و می توانیم امیدوار به برد باشیم.

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بعلاوه خاطر نشان کرد: در حال حاضر پرسپولیس تنها نماینده ایران در آسیاست و امیدوارم از هر لحاظ مورد حمایت قرار بگیرد.

خوردبین در خاتمه در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس می تواند در فصل نو لیگ برتر قهرمان گردد؟، توضیح داد: شک نکنید که پرسپولیس یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهد بود. تیمی که چنین کیفیت خوبی دارد می تواند ششمین قهرمانی پیاپی را کسب کند و این موضوع دور از دسترس نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1814

به "خوردبین: پرسپولیس از الهلال قوی تر و شایسته پیروزی است، کسب ششمین قهرمانی پی در پی دور از دسترس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوردبین: پرسپولیس از الهلال قوی تر و شایسته پیروزی است، کسب ششمین قهرمانی پی در پی دور از دسترس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید