خاموشی صدای محبوب آدینه های رادیو ، رضا عبدی درگذشت

به گزارش گروه سرگرمی، رضا عبدی که در سال های دور رادیو جزو گویندگان برنامه صبح آدینه با شما و همکار مرحوم منوچهر نوذری بود، در 88 سالگی از جهان رفت.

خاموشی صدای محبوب آدینه های رادیو ، رضا عبدی درگذشت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، مرحوم عبدی در بسیاری از بخش های نمایشی صبح آدینه با شما از جمله با شخصیت آمیز عبدالطمع با زنده یاد نوذری همکاری می کرد و حضوری فعال و همیشگی در این برنامه پرشنونده و محبوب داشت. او بعدها کار خود را با آدینه ایرانی ادامه داد و پس از تعطیل شدن این برنامه صدایش کمتر در رادیو شنیده می شد. صدای این هنرمند امروز پنجشنبه 23 آبان در 88 سالگی برای همواره خاموش شد.

  • به یاد منوچهر نوذری؛ شادی آفرین آدینه ها

مرحوم عبدی کار هنری خود را پیش از انقلاب با بازی در تئاتر و سینما شروع و تا سال 57 در بیش از 20 فیلم ایفای نقش کرد. چند سال پس از انقلاب با کفش های میرزا نوروز به سینما بازگشت و در هی جو، سفر جادویی، پشت دیوار شب و مردی از جنس بلور هم حضور داشت. بازی در سریال هزاردستان به کارگردانی مرحوم علی حاتمی از دیگر فعالیت های این هنرمند فقید است.

بر اساس اعلام معاونت صدای سازمان صدا و سیما، پیکر زنده یاد رضا عبدی روز یکشنبه 26 آبان ساعت 10 صبح از مقابل ساختمان شهدای رادیو به سمت بهشت زهرا(س) تشییع می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 535

به "خاموشی صدای محبوب آدینه های رادیو ، رضا عبدی درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاموشی صدای محبوب آدینه های رادیو ، رضا عبدی درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید