جودی فاستر و بندیکت کامبربچ در زندانی 760

به گزارش گروه سرگرمی، زاکاری لِوی به جودی فاستر و بندیکت کامبربچ برای بازی در فیلم سینمایی زندانی 760 ملحق می گردد. کِوین مک دونالد کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

جودی فاستر و بندیکت کامبربچ در زندانی 760

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، زاکاری لِوی از مبارزه در عدالت در دنیای دی سی به مبارزه برای عدالت در خلیج گوانتانامو می رود.

زاکاری لِوی به جودی فاستر و بندیکت کامبربچ برای بازی در فیلم سینمایی زندانی 760 ملحق می گردد. کِوین مک دونالد کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

زاکاری لوی که در فیلم ابر قهرمانی شَزَم ایفای نقش نموده حالا برای بازی در زندانی760 به جودی فاستر، بندیکت کامبربچ، شِیلین وودلی و طاهر رحیم (ایفاگر نقش صلاحی) ملحق می گردد. این فیلم در حال حاضر در مرحله فیلمبرداری در آفریقای جنوبی به سر می برد.

داستان این فیلم ماجرای واقعی محمدو ولد صلاحی است که توسط دولت ایالات متحده دستگیر می گردد و سال ها بدون کوچک ترین اتهامی زندانی می گردد.

صلاحی در دوران زندان با وکیلی به نام نانسی هولندر و تری دانکن آشنا می گردد و آن ها برای آزادی و اجرای عدالت برای صلاحی کوشش های گسترده ای می نمایند. جودی فاستر و شیلین وودلی این دو نقش را بازی می نمایند.

داستان این فیلم بر اساس خاطرات روزانه گوانتانامو که یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز محسوب می گردد، ساخته شده است. این داستان در اصل نوشته خود صلاحی است در زمانی که در زندان بود. مایکل برونر فیلمنامه این داستان را نوشته است.

سهراب نوشیروانی و روری هِینز اصلاحات و ویرایش نهایی این فیلم نامه را برعهده داشته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 643

به "جودی فاستر و بندیکت کامبربچ در زندانی 760" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جودی فاستر و بندیکت کامبربچ در زندانی 760"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید