تیکدری: ما جدی ترین مدعی قهرمانی هستیم، روی سکو هم باشم به تراکتور یاری می کنم

به گزارش گروه سرگرمی، مهدی تیکدری، مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز مدعی شد که آنها جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ سال جاری هستند.

تیکدری: ما جدی ترین مدعی قهرمانی هستیم، روی سکو هم باشم به تراکتور یاری می کنم

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت تراکت ریسو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مهدی تیکدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به پیروزی تیمش برابر سایپا گفت: ما در ابتدای بازی غافلگیر شدیم و گل خوردیم، ولی خوشبختانه زود به بازی برگشتیم و در همان نیمه اول کار را تمام کردیم. سایپا هم تیم جوان و باانگیزه ای است، ولی خدا را شکر که در این بازی خانگی پیروز شدیم تا رکورد صد درصد پیروزی در بازی های خانگی بعد از آمدن آقای الهامی حفظ گردد.

وی در خصوص شانس قهرمانی تیمش در لیگ سال جاری تأکید کرد: تمام هدف ما قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است و باید جواب حمایت طرفداران را بدهیم که همواره حامی تراکتور هستند. سال جاری چند تیم مدعی قهرمانی هستند و رقیبان سرسختی مثل پرسپولیس، استقلال و سپاهان داریم. هر چند پرسپولیس تا حدودی از مدعیان دیگر فاصله گرفته، ولی بازی های سخت این تیم باقی مانده است. من معتقدم که تراکتور جدی ترین مدعی قهرمانی است و کوشش می کنیم این عنوان را در خاتمه فصل به دست بیاوریم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز که بر خلاف دیدارهای گذشته به جای دفاع چپ در پُست دفاع راست برای تراکتور بازی می نماید، در این مورد اظهار داشت: در اول فصل گفتم که هر جا بخواهند بازی می کنم. من مهاجم بودم، ولی ابتدا در دفاع راست به بازی گرفته شدم و حالا هم دفاع چپ هستم. خوشبختانه در همین بازی با سایپا دو پاس گل دادم. دوست دارم همواره برای تیمم تأثیرگذار باشم. حتی اگر روی سکو هم باشم با تشویق تراکتور به تیمم یاری می کنم.

بازیکن ساق مس کرمان در ارتباط با جدال با تیم سابقش در جام حذفی توضیح داد: من از 10 سالگی در مس بودم و خودم را مدیون این باشگاه می دانم. جام حذفی هم جام شگفتی هاست، ولی امیدوارم با شکست دادن مس خودمان را به قهرمانی در جام حذفی نزدیک کنیم. ما می توانیم از یک راستا کوتاه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم و به راحتی از این مسئله نمی گذریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 703

به "تیکدری: ما جدی ترین مدعی قهرمانی هستیم، روی سکو هم باشم به تراکتور یاری می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیکدری: ما جدی ترین مدعی قهرمانی هستیم، روی سکو هم باشم به تراکتور یاری می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید