تصاویری حیرت انگیز با کمک قطاری از مورچه های زنده

به گزارش گروه سرگرمی، بسیاری از مردم با دیدن حشرات وحشت زده می شوند. حالا تصور کنید یک نقاش از صد ها مورچه زنده برای تکمیل نقاشی ها و طرح هایش استفاده کند.

تصاویری حیرت انگیز با کمک قطاری از مورچه های زنده

به گزارش، Iantha Naicker هنرمندی است که ایده جذاب کمک گیری از مورچه های زنده برای تکمیل طرح های حیوانی و طبیعی را پیاده سازی کرده است.

نائیکر طرح های نیمه تمامی از حیوانات روی کاغذ می کشد و بعد از مورچه ها برای تکمیل این طرح دعوت می کند. مورچه ها باید شاخ، دم، دست و پای حیوانات را تکمیل کنند.

این هنرمند سعی می کند در محل هایی که باید مورچه ها تجمع کنند، مقداری شکر ریخته تا این موجودات زنده کم کم آن جا جمع شوند و یک شکل منظم تشکیل شود.

طبیعی است که همیشه مورچه ها در مکان های خاص مورد نظر این هنرمند جمع نشوند یا به سرعت پراکنده شده و طرح فرضی شکل نگیرد. مورچه ها به سرعت حرکت می کنند و این طراح گاهی اوقات چند ثانیه برای عکاسی فرصت دارد.

طرح هایی برای نمایش کار تیمی

او باید ده ها عکس از یک طرح بگیرد تا مطمئن شود می تواند از میان آن ها یک عکس مناسب انتخاب کند. گاهی اوقات ساعت ها طول می کشد تا مورچه ها در طرح فرضی قرار بگیرند و همین موضوع ارزش ایده و کار یانه نائیکر را افزایش داده و فالور های حساب کاربری اینستاگرام او را افزایش داده است.

این نقاش اثر های جدیدش را در اینستاگرام منتشر می کند و شما می توانید ده ها نقاشی زیبا و واقعی از طبیعت، حیوانات و برخی مفاهیم الهام گرفته از طبیعت را آن جا مشاهده کنید. در تمامی این طرح ها مورچه های قطار شده را می بینید.

برخی طراح ها به ظاهر ساده می آیند و برخی طرح ها با صد ها مورچه شکل گرفتند و کار و زمان بیشتری نیاز داشتند. برخی از این تصاویر تنها با مورچه ها ساخته شده و دیگر از نقاشی دست خبری نیست.

نائیکر با این ایده و نقاشی ها دنبال نشان دادن زندگی حشراتی مانند مورچه و کار تیمی آن ها برای دستیابی به نتایج بهتر است. در زیر می توانید برخی از نقاشی های هنرمند یانته نائیکر را مشاهده کنید:

منبع: 1 پزشک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 821

به "تصاویری حیرت انگیز با کمک قطاری از مورچه های زنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری حیرت انگیز با کمک قطاری از مورچه های زنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید