تداخل برنامه پیشنهادی AFC با تقویم فیفا و دشواری به طول کشیدن لیگ قهرمانان تا 2021

به گزارش گروه سرگرمی، کنفدراسیون فوتبال آسیا برای معرفی برنامه جدید لیگ قهرمانان به خاطر شیوع ویروس کرونا با موانع جدی روبرو شده است.

تداخل برنامه پیشنهادی AFC با تقویم فیفا و دشواری به طول کشیدن لیگ قهرمانان تا 2021

به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا در خلال برگزاری 2 نشست اضطراری خود با نمایندگان فدراسیون های فوتبال ایران، قطر، عراق، عربستان، امارات و ازبکستان پیشنهاد برگزاری بازی های به تعویق افتاده هفته های چهارم و پنجم لیگ قهرمانان در ماه می (خرداد و تیر 99) را ارائه داده است.

بر اساس گزارش روزنامه الریاضیه عربستان، فدراسیون فوتبال عربستان در نشست امارات با پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی ها در ماه ژوئن به خاطر تداخل با روزهای فیفا و برگزاری بازی های محبت آمیز ملی مخالفت نموده است. این فدراسیون خواستار برگزاری بازی های لیگ قهرمانان در ماه می (اردیبهشت و خرداد) شد.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر زمان خاتمه قراردادش با شرکت بازاریابی لیگ قهرمانان که در ماه دسامبر 2020 خواهد بود با دشواری زیادی برای برگزاری رقابت های فصل جاری تا سال 2021 است.

فدراسیون فوتبال عربستان در پیشنهادی دیگری خواستار دادن مجوز به تیم های لیگ قهرمانان برای ثبت بازیکنان جدید در ماه آگوست با توجه به تعویق افتادن رقابت ها به خاطر شیوع ویروس کرونا شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 835

به "تداخل برنامه پیشنهادی AFC با تقویم فیفا و دشواری به طول کشیدن لیگ قهرمانان تا 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداخل برنامه پیشنهادی AFC با تقویم فیفا و دشواری به طول کشیدن لیگ قهرمانان تا 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید