تبریز میزبان نشست آسیایی صنایع دستی در اردیبهشت ماه 95 است

به گزارش گروه سرگرمی، معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تبریز میزبان نشست آسیایی صنایع دستی در اردیبهشت ماه 95 است.

تبریز میزبان نشست آسیایی صنایع دستی در اردیبهشت ماه 95 است

بهمن نامورمطلق معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با حضور در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی اعلام کرد:

همان طوری که در جشن فرش همزمان با 14 مهرماه سال 94 در تبریز مطرح شد، عنوان شهر دنیای بافت فرش به مدت یکسال به تبریز تعلق یافته است و در صورتی که زیرساخت های مورد نظر همانند موزه ملی فرش، بانک و بورس دنیای وجود نداشته باشد این عنوان پس گرفته می گردد.

وی ادامه داد که با همراهی شهرداری تبریز نخستین حراج دنیای فرش سال آینده در تبریز اتفاق خواهد افتاد و براساس گفته های مدیرکل میراث فرهنگی استان موزه فرش پیشرفت قابل توجهی داشته است و در صورت همراهی سایر سازمان ها و شهرداری تبریز به زودی شاهد افتتاح این موزه خواهیم بود که امیدواریم این عنوان برای تبریز حفظ گردد.

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اهمیت رخدادهای دنیای یادآور شد که سال گذشته چند عنوان دنیای برای تبریز کسب شد که این عناوین می تواند تبریز را دوباره به جایگاه واقعی اش در سطح دنیا بازگرداند، لذا باید کوشش کنیم تا توجه دنیایان را به سمت تبریز جلب نموده و از این عناوین دنیای به نحو احسن استفاده کنیم.

به گفته نامورمطلق در اردیبشهت ماه 95، تبریز میزبان بزرگ ترین نشست آسیایی صنایع دستی خواهد بود که این رخداد دنیای می تواند ظرفیت های گردشگری تبریز را به سران کشورهای آسیایی معرفی کند.

منبع: کجارو / farsnews.com
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1920

به "تبریز میزبان نشست آسیایی صنایع دستی در اردیبهشت ماه 95 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز میزبان نشست آسیایی صنایع دستی در اردیبهشت ماه 95 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید