برگزاری نخستین بازی ملی والیبال بعد از همه گیری کرونا

به گزارش گروه سرگرمی، تیم ملی والیبال لهستان در نخستین بازی ملی والیبال بعد از همه گیری ویروس کرونا در دنیا، مقابل آلمان پیروز شد.

برگزاری نخستین بازی ملی والیبال بعد از همه گیری کرونا

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی والیبال آلمان و لهستان در یک ملاقات محبت آمیز به مصاف یکدیگر رفتند که در خاتمه، ژرمن ها با حساب 3 بر 2 (18-25، 23-25، 25-17، 25-22 و 15-10) نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند تا نخستین بازی ملی والیبال بعد از همه گیری ویروس کرونا در دنیا، به سود لهستانی ها رقم بخورد. با این اوصاف یخ مسابقات بین المللی در والیبال مردان دنیا نیز شکسته شد.

در این بازی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تدابیر بهداشتی شدیدی اندیشیده شد. این ملاقات محبت آمیز بدون حضور تماشاگران برگزار گردید که مسئولان برگزاری مسابقه حدود 150 ماکت هواداری را جایگزین آن ها کردند. همچنین همه افراد حاضر در سالن بجز بازیکنان و مربیان دو تیم ملزم به پوشیدن ماسک بودند.

در دو ست اول این بازی ویتال هینن سرمربی تیم ملی لهستان، ترکیب دوم تیمش را وارد میدان کرد و توانست دو بر صفر پیش بیفتد، اما وقتی از ست سوم ستاره هایی چون بارتوش بدنورز، کورک و ویلفرد لئون برای لهستان به میدان رفتند، فرایند بازی کاملا به سود مهمان یعنی تیم آلمان شد و آن ها توانستند نتیجه را دو بر دو مساوی نمایند. در نهایت اما این تیم میزبان بود که 3 بر 2 به رجحان رسید.

دومین بازی محبت آمیز این دو تیم هم امروز (پنج شنبه) 2 مرداد برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1100

به "برگزاری نخستین بازی ملی والیبال بعد از همه گیری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین بازی ملی والیبال بعد از همه گیری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید