انتقاد راه و شهرسازی از دستگاه های خدمات رسان گچساران

به گزارش گروه سرگرمی، معاون اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه های خدمات رسان گچساران به تکلیف قانونی خود در زمینه روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن عمل نکرده اند.

انتقاد راه و شهرسازی از دستگاه های خدمات رسان گچساران

علی کاظم بدخشان نژاد با بیان اینکه این اداره کل هم اکنون با چالش هایی در زمینه تامین آب و برق برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در گچساران روبرو است گفت: انتظار می رود دستگاه های اجرایی نسبت به این موضوع توجه و حساسیت ویژه داشته باشند.

او اضافه نمود: هم اکنون اجرای چهار سایت مسکن نهضت ملی مسکن در گچساران در قالب بیش از هزار و 700 واحد در منطقه ها خنگ بنار، کارکنان و جاده پازنان در زمینی به مساحت بیش از 16 هکتار در دست اقدام است.

بدخشان نژاد گفت: هم اکنون ساخت 240 واحد در قالب چهار مرحله در منطقه خامی گچساران در دست اجرا است که به دلیل نبود امکانات آب و برق برای ادامه ساخت با مشکل روبرو هستند.

وی با بیان اینکه پیمانکاران طرح نهضت ملی مسکن سایت خامی گچساران هم اکنون خاکبرداری را انجام داده اند و در حال عملیات بتن ریزی هستند گفت: به دلیل نبود آب و برق در این طرح پیمانکاران این پروژه ملی اقدام به خرید بتن و میلگرد آماده می کنند که این امر علاوه بر روند کند اجرایی این طرح موجب هزینه اجرایی بالا برای پیمانکاران این منطقه شده است.

بدخشان نژاد گفت: در زمینه تامین زیر ساخت های این طرح از جمله آب و برق چهار جلسه تا به امروز برگزار شده ولی متاسفانه دستگاه های خدمات رسان آب و برق هیچ گونه همکاری در این زمینه نداشته اند.

وی ادامه داد: این طرح ها به صورت مجتمع های چهار واحدی به مساحت 98 تا 108 متر مربع در سه تا چهار طبقه تسطیح و خاکبرداری شده اند.

بیش از 12 هزار گچسارانی در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده اند.

شهرستان 156 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1401 بروزرسانی: 25 آبان 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2136

به "انتقاد راه و شهرسازی از دستگاه های خدمات رسان گچساران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد راه و شهرسازی از دستگاه های خدمات رسان گچساران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید