ارتباط درون سازمانی مؤثرتر با بالونت

به گزارش گروه سرگرمی، در دنیای امروز شاهد صدها اپلیکیشن مختلف هستیم که در حوزه مدیریت کسب وکارها، خدماتی را ارائه می دهند؛ اما آنچه موجب موفقیت یکی از این نرم افزارها می گردد و آن را نسبت به دیگر اَپ ها متمایز می نماید، خلاقیتی است که سازندگان آن داشته اند.

ارتباط درون سازمانی مؤثرتر با بالونت

بالونت هم یکی از همین اپلیکیشن هاست که به علت خلاقیت تیم سازنده آن در ادغام چند ویژگی به ظاهر متفاوت، پیروز شده است توجه کاربران زیادی را به سمت خودش جلب کند. بالونت آمیخته ای از یک پیغام رسان حرفه ای و مجموعه ای از ابزارهای مناسب توسعه کسب وکار است.

ایمان موسوی نسب، مدیرمحصول اپلیکیشن بالونِت است که به وسیله شرکت دانش بنیان زمین مجازی ایرانیان آینده طراحی و فراوری شده است.

به گفته او، در سال 96 سه نفر هم بنیانگذار این مجموعه با توجه به زمینه های کاری قبلی شان، ایده ارائه سامانه اتوماسیون اداری تحت وب را مطرح کردند؛ اما در حین توسعه این نرم افزار متوجه شدند محصول مورد نظر از مزیت رقابتی ویژه ای برخوردار نیست. همین موضوع موجب شکل گیری ایده تازه و توسعه آن شد.

موسوی نسب در ادامه تصریح می نماید: ایده ای که در این مقطع زمانی مطرح شد، الگوبرداری از پیغام رسان هایی مانند تلگرام یا واتس اپ و فراهم کردن امکانات مورد احتیاج هر کسب وکار در قالب یک پیغام رسان بود. درنهایت این ایده به تولد اپلیکیشنی به نام بالونت منجر شد.

با بالونِت آشنا شوید

مدیرمحصول اپلیکیشنی بالونت، در مورد نحوه کار آن به جام جم می گوید: زمانی که کاربر بالونت را نصب می نماید و وارد محیط این برنامه می گردد، با فضایی مانند اپلیکیشن های واتس اپ یا تلگرام روبرو می گردد که از امکانات این پیغام رسان ها مانند چت خصوصی، تشکیل گروه و ایجاد کانال برخوردار است. به علاوه زیرمجموعه هایی دارد که در کنار سه ویژگی اصلی پیغام رسان ها، به کاربر یاری می نماید مدیریت بهتری بر کسب وکارش داشته باشد.

او در ادامه به معرفی بعضی زیرمجموعه های اختصاصی بالونت می پردازد:

مدیریت پروژه: این ویژگی براساس مدل کانبان است و به کاربر اجازه می دهد پروژه های مختلفی را در دل این نرم افزار پیاده سازی کند. او در کنار استفاده از امکانات پیغام رسانی، می تواند مدیریت پروژه هایش را هم انجام دهد.

فُرم ساز: امکان ایجاد انواع فرم ها و دریافت اطلاعات از کاربران را فراهم می نماید.

مدیریت جلسه: یک تیم، شرکت یا سازمان می تواند مدیریت جلسات از جمله زمان، محل، شرکت نمایندگان و دستور جلسه را به وسیله این نرم افزار انجام دهد.

دفتر اقتصادی: برنامه حسابداری بسیار کوچک و ساده ای است که به افراد یاری می نماید تا بتوانند مدیریت اقتصادی خودشان را انجام دهند.

کانال آزمون: امکان ایجاد آزمون های آنلاین را فراهم می نماید. قابلیت زمانبندی آزمون و تصحیح نتایج از ویژگی های آن است.

کانال آموزش: در واقع یک بستر آنلاین آموزش است که امکان ایجاد درسنامه، برگزاری آزمون، گفت وگوی اختصاصی با هر کدام از اعضا یا مطرح کردن بحث های گروهی را دارد. در آینده ای نزدیک امکاناتی از قبیل کارنامه، استادیار و... به این بخش افزوده خواهد شد.

کانال نظرسنجی: این ویژگی امکان برگزارکردن نظرسنجی از کاربران را فراهم می نماید.

موسوی نسب درباره این زیرمجموعه ها شرح می دهد: به عقیده ما هرکدام از زیرسامانه های بالونت، به اسم قطعه ای از یک پازل هستند که افراد می توانند با توجه به زمینه کسب وکاری که دارند، این قطعات را کنار هم قرار دهند و به این شکل احتیاجهایشان را رفع نمایند؛ برای نمونه فردی که در زمینه آموزش فعالیت می نماید، می تواند در بالونت فقط امکانات مرتبطی مثل کانال آموزش، کانال نظرسنجی، کانال آزمون و فرم ساز را در اختیار داشته باشد.

منظره ادامه راستا

موسوی نسب در رابطه با برنامه هایی که شرکت زمین مجازی ایرانیان آینده برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت یا بلندمدتش دارد، می گوید: قطعا یکی از اهداف ما جریان سازی است؛ به این معنا که ایده اولیه خودمان را توسعه دهیم و به یک برند ملی تبدیل شویم. بعلاوه یکی دیگر از برنامه هایی که برای ادامه راستامان درنظر گرفته ایم، ارائه خدمات به مشتریان در سطح بین المللی است. در حال حاضر نرم افزار بالونت سه زبانه است و به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی منتشر می گردد. قطعا با مساعدبودن شرایط، به سمت جذب مشتریان خارجی هم خواهیم رفت.

وی در ادامه ضمن اشاره به ظرفیت نسخه های سازمانی نرم افزار بالونت، خاطرنشان می نماید: فقط 20درصد از مخاطبان ما کاربران بالونت هستند و حدود 80درصد از آنها را مشتریان سازمانی ای تشکیل می دهند که به علت سفارشی سازی نرم افزار برای آنها، این بخش از خدمات ما اصلا نمود تبلیغاتی نداشته و ناشناخته به جای مانده است؛ این درحالی است که ما سازمان های بزرگی مانند صداوسیما، وزارتخانه ها و بانک ها را به اسم مشتریان مان در این بخش داریم. بعلاوه یکی از قابلیت های بسیار ویژه ای که در بخش نسخه های سازمانی ما ارائه می گردد، امکان محدودسازی کاربران است؛ با استفاده از این ویژگی سازمان ها می توانند فقط برای اعضای مجموعه خودشان اجازه دسترسی به نرم افزار را تعریف نمایند و به این ترتیب شبکه ای یکپارچه و جامع برای ارائه خدمات و سرویس های خاص به کارمندانشان در اختیار داشته باشند.

در سرانجام، موسوی نسب به امتیاز بسیار بالایی که کاربران بالونت در مارکت هایی مانند کافه بازار به این اپلیکیشن داده اند اشاره می نماید و کسب امتیاز 5/4 نسبت به امتیاز سایر پیغام رسان ها را یکی دیگر از نشانه های پیروزیت این محصول می داند.

مزایای رقابتی بالونت

به گفته عضو ارشد مدیریتی بالونت، موارد مختلفی وجود دارد که از وجوه تمایز این نرم افزار نسبت به نمونه های مشابه است. بعضی از این ویژگی ها عبارتند از:

یکپارچه سازی و جامع بودن بالونت: به علت وجود زیرسامانه های متعددی که در بالونت تعبیه شده اند، احتیاج کاربر به استفاده از چند نرم افزار مختلف را ازبین می برد.

ساده سازی استفاده از بالونت: با توجه به شکل ارائه خدمات این نرم افزار که در قالب یک پیغام رسان پیاده سازی شده است، کار با آن برای کاربر بسیار آسان تر از سایر اتوماسیون هاست.

ارائه نسخه های سازمانی: یکی از اصلی ترین وجوه تمایز بالونت نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه، امکان سفارشی سازی و ارائه نسخه ای شخصی از این نرم افزار است؛ به این معنا که هر کسب وکاری می تواند با سفارش دادن نسخه سازمانی بالونت، نرم افزاری با نام تجاری و لوگوی خودش را دریافت کند و حتی امکان مدیریت کامل کاربرانش را داشته باشد.

راه های ارتباطی با زمین مجازی ایرانیان آینده

وبسایت: balonet.net

اینستاگرام: balonet4u@

تلگرام: balonet@

ایمیل: [email protected]

تلفن:02128424650 و 09034505400

فراز سهیلی آزاد - نشان ایرانی 2 / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1682

به "ارتباط درون سازمانی مؤثرتر با بالونت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباط درون سازمانی مؤثرتر با بالونت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید