اختصاص 117میلیارد ریال اعتبار برای مرمت بناهای تاریخی هرمزگان

به گزارش گروه سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: در سال گذشته 117 میلیارد ریال برای مرمت و مطالعه بناهای تاریخی استان در نظر گرفته شده است.

اختصاص 117میلیارد ریال اعتبار برای مرمت بناهای تاریخی هرمزگان

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، رضا برومند امروز پنجشنبه 7 فروردین 98 با بیان این مطلب گفت: این اعتبار در راستای حفاظت و صیانت از آثار تاریخی از محل اعتبارات استانی و ملی در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: این بناهای تاریخی شامل بافت های تاریخی کنگ، لافت و بستک، قلعه پرتغالی های جزیره هرمز، قلعه پرتغالی های جزیره لارک، دوگنبدان کوخرد، قلعه هزاره میناب، کاروانسرای تقی خانی، بندر خمیر و معبد هندوها در بندرعباس است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان تأکید کرد: بناهای تاریخی به عنوان میراث ارزشمند گذشته می توانند موجب جذب گردشگران و رونق مالی شوند، حفاظت از بناهای تاریخی در اولویت برنامه های این اداره کل قرار گرفته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 874

به "اختصاص 117میلیارد ریال اعتبار برای مرمت بناهای تاریخی هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 117میلیارد ریال اعتبار برای مرمت بناهای تاریخی هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید