گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، عدالت: از عملکردمان مقابل قزاقستان راضی هستیم، هر چه داشتیم را رو کردیم

به گزارش گروه سرگرمی، عضو تیم بسکتبال سه نفره بانوان گفت: از عملکردمان مقابل تیم بسکتبال سه نفره قزاقستان بر خلاف دیدار گذشته راضی هستیم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، عدالت: از عملکردمان مقابل قزاقستان راضی هستیم، هر چه داشتیم را رو کردیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، زهرا عدالت پس از پیروزی تیم بسکتبال سه نفره دختران برابر قزاقستان گفت: بازی خوبی بود. بچه ها همه از جان و دل مایه گذاشتند و هر چه داشتند را رو کردند.

وی در مورد رقابت با قزاقستان عنوان داشت: حریف ما خوب بود ولی ما خیلی بهتر از آنها بازی کردیم. سعی کردیم مقابل قزاقستان برنامه های مربی را به خوبی اجرا کنیم و به همین خاطر توانستیم در این بازی نتیجه بگیریم.

عضو تیم بسکتبال سه نفره ایران درخصوص حریف آینده تیم ملی اعلام کرد: یکی از دو تیم مالزی یا چین حریف ما در مرحله بعد خواهد بود. اگر به مالزی دیدار کنیم، حتما این تیم را شکست می دهیم اما اگر رقیب مان چین باشد کمی کار ما سخت خواهد بود.

عدالت در پاسخ به این سوال که با توجه به نخستین حضور تیم بسکتبال سه نفره بانوان در بازی های آسیایی، عنوان داشت: در این بازی از خودمان راضی هستیم اما در رقابت قبلی نه. ما تمام کوشش مان را می کنیم که در بازی های آینده بهتر بشویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 483

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، عدالت: از عملکردمان مقابل قزاقستان راضی هستیم، هر چه داشتیم را رو کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، عدالت: از عملکردمان مقابل قزاقستان راضی هستیم، هر چه داشتیم را رو کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید