پروازها در فرودگاه ارومیه برقرار است

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: پروازهای فرودگاه ارومیه با وجود بارش برف و هوای مه آلود طبق برنامه در حال اجرا است و مسئله ای در جهت باند هواپیمایی و فرودگاه وجود ندارد.

پروازها در فرودگاه ارومیه برقرار است

محمدعلی نائل قراملکی در گفت و گو با خبرنگاران بابیان اینکه باند فرودگاه عملیاتی است، اضافه نمود: پروازهای شرکت هواپیمایی از مبدا تهران صبح امروز در ساعت 8:45 در فرودگاه ارومیه به زمین نشست.

مدیرکل فرودگاههای استان گفت: از زمان شروع بارندگی تا به امروز تیم عملیات زمستانی فرودگاه با کوشش بی وقفه باند و سطوح پروازی فرودگاه ارومیه را عملیاتی نگه داشته اند و پروازها برقرار است.

وی در مورد شرایط پروازهای امروز اظهار کرد: 3 پرواز ورودی و 3 پرواز خروجی در جهت تهران-ارومیه و بر عکس از دیگر برنامه های امروز پنج شنبه است که در صورت دید مناسب انجام خواهد شد.

قراملکی،با بیان اینکه پرواز شرکت هواپیمایی از ارومیه به مقصد استانبول و برعکس در برنامه امروز است، اضافه نمود: مسافران برای اطمینان بیشتر از انجام پرواز خود، پیش از مراجعه به فرودگاه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.

وی ادامه داد: شماره تماس های 199 یا تلفن مستقیم 32777766 -044 جوابگوی مسافران است و آنها می توانند از این طریق از شرایط پروازهای این فرودگاه اطلاع پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1970

به "پروازها در فرودگاه ارومیه برقرار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازها در فرودگاه ارومیه برقرار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید