مجیدی فرق دوست و دشمن را بداند، استقلال بازی های دشواری پیش رو دارد

به گزارش گروه سرگرمی، پیشکسوت تیم استقلال گفت: فرهاد مجیدی فرق دوست و دشمن را بداند چون نقدها پیشکسوتان در راستای سازندگی استقلال است.

مجیدی فرق دوست و دشمن را بداند، استقلال بازی های دشواری پیش رو دارد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، تیم استقلال با شکست سپاهان به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال صعود کرد و امیدهایش برای کسب عنوان نایب قهرمانی و سهمیه آسیا بیش از گذشته کرد. آبی پوشان به تنهایی در رده دوم هستند و تراکتور با فاصله 2 امتیازی در تعقیب این تیم است.

محمد نوری در خصوص شانس نایب قهرمانی استقلال و صعود به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ورزشی خبرنگاران اظهار کرد: برتری مقابل سپاهان نشان داد استقلال نسبت به چند هفته پیش در شرایط بهتری است. تیم فرهاد مجیدی در 4 بازی اخیر 10 امتیاز گرفته و توانایی ایستادن در رتبه دوم جدول را دارد. در دیدار با سپاهان شاهد فداکاری بازیکنان بودیم و همه بچه ها تلاش کردند تا در دیداری 6 امتیازی پیروز شوند که به هدفشان رسیدند.

وی اضافه کرد: فرهاد مجیدی از خانواده استقلال است و باید حمایت شود اما او باید فرق دوست و دشمن را بداند. من و دیگر پیشکسوتان دلسوز استقلال هستیم و اگر انتقادی را به عملکرد سرمربی تیم وارد می کنیم برای تخریب نیست بلکه هدفمان سازندگی است. مسائل باید برطرف شود و با برطرف کردن نقاط ضعف تیم مجیدی آمادگی مقابله با حریفان قدرتمند را افزایش دهد. استقلال هنوز جا برای بهتر شدن دارد و سرمربی تیم نباید زود قانع شود.

پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به بازی های سخت این تیم در جام حذفی مطرح نمود: بازی در جام حذفی بسیار سختتر از لیگ برتر است. بازی ها تک حذفی است و تیم فرصت اشتباه ندارد. سپاهان اولین حیف است که بازی با این تیم در مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود. پس از این تیم هم تراکتور، پرسپولیس یا نفت مسجدسلیمان هستند که هر کدام به خصوص پرسپولیس و تراکتور رقبای آسانی نیستند و در صورت صعود به فینال هم یکی از این سه تیم حریف تیم مجیدی خواهد بود. امیدوارم نهایت دقت صرف شود تا استقلال بتواند بار دیگر فاتح جام حذفی باشد.

وی در خصوص لیگ قهرمانان آسیا نیز شرح داد: استقلال تنها یک امتیاز از دو بازی گرفته و ادامه دیدارها در زمین بی طرف برگزار می شود. فرهاد مجیدی باید تیمش را تقویت کند. درون دروازه باید رقیبی برای سید حسین حسینی جذب شود تا او احساس خطر کند و با جدیت بیشتری مراقب جایگاهش در ترکیب اصلی باشد. احتیاج به هافبک طراح و خلاق نیز به شدت حس می شود. استقلال احتیاج به بازی ساز دارد تا مهاجمان تغذیه شوند. تمامی هافبک های فعلی جنگنده و دونده هستند اما توانایی تغذیه مناسب مهاجمان در آن ها دیده نمی شود.

نوری یادآور شد: امیدوارم فرهاد مجیدی که آهسته آهسته تیمش را به سمت نتایج مناسب پیش می برد تعامل بیشتری با پیشکسوتان داشته باشد و بتواند از تجربیات آن ها به سود تیمش استفاده کند. موفقیت استقلال باعث شادمانی افرادی خواهد بود که عمرشان را پای این تیم خرج کردند و تحت هر شرایطی آرزویشان برتری تیم محبوبشان است.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1191

به "مجیدی فرق دوست و دشمن را بداند، استقلال بازی های دشواری پیش رو دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی فرق دوست و دشمن را بداند، استقلال بازی های دشواری پیش رو دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید