مانع جدی برای حل مسائل وجود ندارد

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مانع جدی برای حل مسائل وجود ندارد، گفت: باید مسائل به وسیله مدیران استانی و شهرستانی در اسرع وقت منعکس گردد تا بتوان به وسیله مسئولان کشوری پیگیری کرد.

مانع جدی برای حل مسائل وجود ندارد

غلامعلی حیدری 25 آذرماه در شورای اداری شهرستان اردل با اشاره به هدف سفرهای شهرستانی، اظهار کرد: در بازدیدهای میدانی از پروژه های نیمه تمام بازدید به عمل می آید و بعلاوه مسائل و مسائل شهرستان احصا خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بعلاوه در سرکشی از شهرستان ها پیشرفت فیزیکی برنامه سال 1400 مورد آنالیز قرار می گیرد، متاسفانه با گذشت 9 ماه از سال این برنامه پیشرفت چندانی در استان نداشته است و باید اجرای برنامه در اولویت مدیران قرار بگیرد.

وی با تاکید بر وجود مسائل اعتباری برای اجرای پروژه های عمرانی در چهارمحال و بختیاری، گفت: باید موانع موجود در اجرای پروژه های عمرانی رفع گردد و باتوجه به محدودیت اجرای پروژه های عمرانی در بعضی فصول باید این مسئله مدنظر قرار بگیرد تا از برنامه زمان بندی اجرا عقب نمانیم.

حیدری با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده مابین بنیاد علوی و استانداری چهارمحال و بختیاری برای اجرای پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان اردل، بیان نمود: این تفاهم نامه می تواند بخشی از محرومیت را در شهرستان اردل کاهش دهد، باید موانع اجرای این تفاهم نامه در اسرع وقت رفع گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: تعدادی پروژه نیمه تمام و دارای اولویت برای سفر ریاست جمهوری به استان در آینده ای نزدیک در نظر گرفته شده است، کوشش گردد پروژه های دارای اولویت در بسته سفر گنجانده گردد تا بتوان از این سفر به نفع مردم استفاده کنیم و پروژه های نیمه تمام جان تازه ای بگیرد.

وی با بیان اینکه مسائل و مسائل چهارمحال و بختیاری باید در اسرع وقت به مسئولان استانی برای پیگیری منعکس گردد، اعلام کرد: اگر این مسائل قابلیت پیگیری در استان را نداشته باشد، برای پیگیری به مسئولان کشوری منعکس می گردد.

حیدری با اشاره به اینکه مانعی برای حل مسائل وجود ندارد، توضیح داد: باید مسائل به وسیله مدیران استانی و شهرستانی در اسرع وقت منعکس گردد تا بتوان از مسئولان کشوری مشکل را پیگیری کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت توسعه شبکه ریلی، هوایی و زمینی، بیان نمود: این مسئله موجب می گردد استان از بن بست خارج و توسعه استان نیز بالتبع تسهیل گردد.

وی با تاکید بر روان سازی ارائه خدمت به مردم به ویژه در منطقه ها محروم چهارمحال و بختیاری، گفت: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون شهدا است، کسانی که در پست مدیریتی قرار دارند باید خدمت به مردم را در اولویت خود قرار دهند، بعلاوه مدیران برای حل مسائل در میدان باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1900

به "مانع جدی برای حل مسائل وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانع جدی برای حل مسائل وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید