فولد، فلیپ یا دوئو: ایده های مختلف طراحی یک گوشی تاشو در قالب محصولی لوکس

به گزارش گروه سرگرمی، در این مطلب نمی خواهیم گوشی های تاشو مایکروسافت Surface Duo، سامسونگ Galaxy Z Fold 2 و Galaxy Z Flip را با هم مقایسه کنیم یا درباره مشخصات آن ها حرف بزنیم.

فولد، فلیپ یا دوئو: ایده های مختلف طراحی یک گوشی تاشو در قالب محصولی لوکس

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

شاید به زودی مقایسه های مفصل و همراه با جزئیات زیادی از این سه گوشی تاشو در اینترنت منتشر گردد و شما هم با دقت آن ها را دنبال کنید ولی فعلا ما می خواهیم از یک منظر دیگر این سه گوشی را با هم مقایسه کنیم!

هر سه گوشی یک ایده طراحی متفاوت را برای ساخت یک اسمارت فون تاشو در پیش گرفتند و هر سه گران قیمت هستند.

این گوشی ها به دسته ای از محصولات تعلق دارند که قبلا آیفون سعی داشت در این دسته باشد: محصولات لوکس!

واقعا این گوشی ها برای هر کسی در جامعه نیستند و نیازی به خریدشان هم ندارد. هر کدام از این گوشی ها هدف متفاوتی را دنبال می نماید و معینات متفاوتی دارد ولی در همان لوکس بودن با هم تشابه دارند.

محصولات لوکسی که چیزی بیشتر از گوشی نیستند!

سامسونگ با عرضه گوشی تاشو گلکسی زد فولد 2 سعی داشت خاطرات بد اولین گوشی تاشو خود را از اذهان پاک کند. زد فولد 2 دیگر مسائل صفحه نمایش و لولا و کیفیت ساخت زد فولد اولیه را ندارد و نشان از آینده ای روشن برای این دستگاه ها است.

ولی باز هم سامسونگ اصلا به دنبال اثبات این واقعیت نیست که این گوشی برای همه مردم است. قیمت 2 هزار دلار برای یک گوشی نشان می دهد یک محصول لوکس است.

زد فولد 2 از جنس شیشه است و لولاهای بسیار بهتری دارد اما آیا ویژگی بیشتری نسبت به اسمارت فون های رده بالای بازار به ما می دهد؟ جواب قطعا منفی است!

سامسونگ گلکسی زد فلیپ یک روش دیگری برای پیاده سازی گوشی های تاشو است. ایده ای که احتمالا حتی در میان کاربران عاشق محصولات لوکس هم چندان طرفدارانی پیدا نکند.

مایکروسافت هم در گوشی تاشو دوئو ایده متفاوتی برای تاشو بودن و دو نمایشگری در پیش گرفته است ولی واقعیت این است که این گوشی اصلا یک دستگاه با دو صفحه نمایش نیست و بعید است یک اسمارت فون هم باشد.

شاید بتوان این گوشی های لوکس را به ماشین های لوکس شباهت داد. ترکیبی از کیفیت بهتر و ویژگی های بیشتر هستند ولی اساسا چیزی را ارائه می دهند که هر گوشی یا ماشین دیگری هم دارد.

گوشی های تاشو هم یک گوشی هوشند یا اسمارت فون رده بالا هستند ولی با قیمت بسیار گران تر و لوکس تر!

آن ها در کوشش هستند نسل بعدی گوشی های هوشمند را به تصویر بکشند و فرایند آینده این صنعت را آغاز نمایند. دئو، فلیپ یا فولد، هر کدام از ایده متفاوتی برای آغاز یک فرایند تازه در صنعت موبایل استفاده کردند ولی معین است هر کسی به آن ها نیازی ندارد!

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1152

به "فولد، فلیپ یا دوئو: ایده های مختلف طراحی یک گوشی تاشو در قالب محصولی لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولد، فلیپ یا دوئو: ایده های مختلف طراحی یک گوشی تاشو در قالب محصولی لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید