سلنا گومز، مجری مراسم اسکار می گردد؟

به گزارش گروه سرگرمی، مراسم اعطای جوایز نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار سال جاری احتمالا با حضور چند چهره سرشناس به عنوان مجری برگزار خواهد شد.

سلنا گومز، مجری مراسم اسکار می گردد؟

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، پس از این که آموزشگاه اظهار داشت مراسم اسکار 2022 را پس از چند سال با حضور یک مجری برگزار خواهد نمود، شنیده ها حاکی از آن است که چند چهره معروف اجرای مراسم نود و چهارمین دوره این رویداد سینمایی را بر عهده خواهند داشت.

هنوز هیچ فردی به عنوان مجری مراسم اسکار انتخاب نشده و مصاحبه ها در این باره در جریان است و تصمیم نهایی از سوی آموزشگاه، شبکه ABC و ویل پاکر مجری مراسم اسکار اتخاذ خواهد شد. پیش از این در سال 1983 چهار نفر شامل والتر ماتاهو، لیزا مینلی، دادلی مور و ریچارد پرایر مجری مراسم اسکار بودند که یکی از پرمخاطب ترین مراسم های ادوار اسکار رقم خورد.

مراسم اسکار در سه سال اخیر بدون مجری برگزار شده و جیم کیمل آخرین چهره ای بود که در سال 2018 اجرای این مراسم را بر عهده داشت.

در حالی که اندازه مخاطبان مراسم اسکار طی چند سال اخیر فرایند کاهشی داشته، آموزشگاه اسکار امیدوار است سال جاری بتواند بیش از 50 میلیون مخاطب را جذب این رویداد کند، اتفاقی که آخرین بار در سال 1998 روی داد زمانی که فیلم تایتانیک پیشتاز اسکار نام گرفت.

استیو مارتین، مارتین شورت و سلنا گومز از جمله چهره هایی هستند که بیشترین اقبال را برای حضور به عنوان مجری مراسم اسکار دارند و داوین جانسون، کوین هارت جیمی کیمل، تام هولاند، تیفانی هادیش، تینا فی، امی پوهلر و مایا رادولف نیز از جمله چهره هایی هستند که نام آن ها نیز از سوی هواداران برای اجرای مراسم اسکار 2022 مطرح شده، اما شانس کمی برای انتخاب داند.

نامزد هایی نهایی اسکار 2022 روز 8 فوریه 2022 (19 بهمن) معرفی می شوند و مراسم اسکار نیز 27 مارس 2022 (7 فروردین) برگزار می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1949

به "سلنا گومز، مجری مراسم اسکار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلنا گومز، مجری مراسم اسکار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید