سریال جذاب Mare of Easttown

به گزارش گروه سرگرمی، این سریال جذاب که یک درام اجتماعی است بر نقطه ای تکیه می نماید که سینما اغلب نادیده می گیرد و آن تاثیر مسئولیت های شخصی بر زندگی یک فرد مخصوصا یک زن است. این سریال نشان می دهد که چطور این مسئولیت های شخصی می تواند یک فرد را فرسوده و نابود کند

سریال جذاب Mare of Easttown

خبرنگاران| مینی سریال Mare of Easttown مجموعه ای هفت قسمتی در ژانر درام جنایی است که توسط برد اینگلسبی (Brad Ingelsby) ساخته شده است. فیلمنامه این مینی سریال را نیز خود برد اینگلسبی نوشته و کارگردان آن کراگ زوبل (Craig Zobel)، فیلمساز و بازیگر آمریکایی است. داستان مینی سریال میر شهرک شرقی که برای شبکه HBO ساخته شده درباره کارآگاهی به نام میر با بازی کیت وینسلت (Kate Winslet) است که در شهری کوچک روی یک پرونده قتل کار می کند.

قسمت اول سریال Mare of Easttown یک ساعته است. مثل بسیاری از سریال ها، قسمت اول به تمامی صرف شناساندن کاراکتر ها می گردد و هر چه به آخر سریال نزدیک می شویم، متوجه پختگی سریال و پاداشی که قرار است در ادامه راه با دیدن اپیزود های دیگر به ما داده گردد، می شویم.

حوادث داستان در شهر کوچکی در پنسیلوانیا می گذرند. ما در اینجا کیت وینسلت را در نقش میر شیهان Mare Sheehan، زنی که نزدیک به 50 می کند و کارآگاه پلیس شهر است.

بازیگران و عوامل

در ژانویه 2019، گزارش داده شد که برد اینگلسبی خالق مینی سریال Mare of Easttown خواهد بود که تمام قسمت های آن را گادوین اوکانر کارگردانی خواهد نمود. تهیه نمایندگان این مینی سریال Mare of Easttown افرادی مانند اینگلسببی، اوکانر، کیت ونسلت، پلی لی، مارک رویابل و گوردون گری خواهند بود.

در سپتامبر 2019 نیز اعلام شد بازیگرانی مانند جولیان نیلکسون، ژان اسمارت، آنگوری رایس، ایوان پیترز، کیلی اسپاینی، جان داگلاس تامپسون، پاتریک مورنی، بن مایلز، کتی کرایسلر، جیمز مکاردل، سوسی بیکن، جو تیپت و نیل هاف در این سریال ایفای نقش خواهند کرد.

زمان پخش

اولین قسمت این سریال در روز 18 آوریل سال 2021 پخش شد و قرار است، هفت قسمت داشته باشد. فیلمبردای این مینی سریال در پاییز سال 2019 در فیلادلفیا و شهر های اطراف آن شروع شد با اینحا فراوری آن به دلیل همه گیری کووید-19 خیلی زود متوقف گشت، در اوایل سپتامبر 2020 دوباره در ظرف یک ماه فیلمبردای از سرگفته شد.

مِیر از اِست تاون

این سریال جذاب که یک درام اجتماعی است بر نقطه ای تکیه می کند که سینما اغلب نادیده می گیرد و آن تاثیر مسئولیت های شخصی بر زندگی یک فرد مخصوصا یک زن است. این سریال نشان می دهد که چطور این مسئولیت های شخصی می تواند یک فرد را فرسوده و نابود کند. در این مطلب کوشش می کنیم درباره این مینی سریال و جزئیات پیرامون آن با شما صحبت کنیم.

علاوه بر مسائل موجود برای این زن ما در طول داستان متوجه می شویم که کیتی بیلی، دختر 19 ساله معتاد به مواد مخدر که دختر دوست دبیرستان این افسر پلیس است، ناگهان ناپدید می گردد.

شهر ایست تاون مکانی تاریک و فقیرانه و پر از اندوه و غم است. ماره به عنوان یک کارگاه پلیس با بیشتر افراد شهر که همگی دارای مسائل متعددی هستند، اغلب برخورد می کند.

اعتیاد به مواد مخدر و الکل نیز در این شهر بیداد می کند. در یکی از اولین صحنه های فیلم ما می بینیم که Mare در صحنه یک سرقت حضور دارد، سرفتی که در خانه زنی به نام بث هانلون رخ داده است. در نهایت ماجرا ماره پی به این قضیه می برد که برادر این زن فردی (دومینیک جانسون) است که بخاطر برطرف مسائل خود و خرید مواد مخدر مورد نیازش در جست و جوی اشیایی در خانه خواهر خود بوده تا بتواند با فروش آن ها مسائل خود را برطرف نماید.

وقتی Mare این مرد را دستگیر می کند، خواهرش یعنی بث در حضور همه مشتی بر صورتی او می زند. سپس این زن در خلوت با ماره گریه نموده و در آغوش او می گوید:

خدا مرا ببخشید، اما گاهی آرزو می کنم که ای کاش او بمیرد و من راحت شوم.

به طورخلاصه می توان گفت که این اثر به عنوان یکی از بهترین سریال های 2021 روایتی از زندگی افراد و شخصیت هایی است که با مسائل عظیم دست و پنجه نرم می نمایند و با احساسات عمیق و متناقض خود کوشش می نمایند دربرابر تجاوز نیرو هایی که بسیار بیشتر از آن ها قدرت دارند، با هم متحد شده و مقاومت نمایند.

داستان

مسئله اصلی درحقیقت روایت و مطالعه منطقی درباره یک جامعه رو به اضمحلال و چگونگی دوام آن است. همانقدر که این سریال درباره جرم و پیدایش مجرمان تمرکز دارد، بر جنبه روانشناسی این وقایع وحشتناک و دلایل این اتفاقات و تاثیر آن بر جامعه نیز تمرکز می کند.

به عنوان مثال در داستانی که درباره قتل ارین که یک مادر نوجوان تنها است مسائل و مصائب موجود در یک شهر کوچک آمریکایی به خوبی نشان داده شده و آسیب شناسی می گردد. ارین پس از یک اجتماع جوانان شهر برای یک مهمانی در جنگل مرده پیدا می گردد. او درحقیقت توسط بریانا (مکنزی لانسینگ، دوست دختر شرور پدر بچه ارین) مورد ضرب و شتم قرار گرفته و می میرد.

این شهر کوچک پس از اینکه یک دختر گمشده و یک دختر به قتل می رسد، به شدت آشفته و بهم می ریزد. برای تحقیقات درباره این مسئله یک کارگاه به نام کالین زابل برای یاری به ماره وارد عمل می گردد. ما به وسیله برخورد این دو افسر پلیس می توانیم محدودیت ها و نقص در سازمان پلیس و همچنین بعضی از مزایای آن را ببینیم.

با آشکار شدن پیج و خم های پرونده ها این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های HBO در سال 2021 نیز بسیار جذاب تر شده و ما را شگفته زده می کند. هنگامی که مخاطبان در سرانجام قسمت دو با بعضی از مسائل رو به رو می شوند نسبت به درگیری تمام افراد شهر در خبر ها مبهوت و گیج می شوند. به هر صورت مینی سریال Mare of Easttown روایتی جذاب و پر و پیچ خمی را نشان می دهد که همزمان با مسائل جنایی، مسائل و مصائب اجتماعی را نیز نشان می دهد.

به نظر می رسد مینی سریال Mare of Easttown به دلیل داستان های جنایی و پلیسی اش می تواند مخاطبان گسترده ای را جذب کند، ما نیز امروز در این مقاله کوشش کردیم با معرفی مختصر درباره داستان و دیگر جزئیات آن شما را با این مینی سریال جدید شبکه اچ بی او بیشتر آشنا نماییم.

همانطور که شرح داده ایم این سریال صرفا یک سریال جنایی کلاسیک نیست، بلکه همچنین مسائل و مصائب مردمانی که در حاشیه و شهر های کوچک زندگی می نمایند را نیز روایت می کند به همین دلیل احتمالا مخاطبان درام اجتماعی نیز می توانند این سریال را دوست داشته باشند. سریالی که در شمار بهترین سریال های پلیسی جنایی دنیا جای دارد.

منبع: فرادید
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1640

به "سریال جذاب Mare of Easttown" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال جذاب Mare of Easttown"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید