خرید فوری سه بازیکن تازه برای استقلال

به گزارش گروه سرگرمی، علی خطیر سرپرست استقلال خاطرنشان کرد که این باشگاه در حال مذاکره با چند بازیکن نو است.

خرید فوری سه بازیکن تازه برای استقلال

به گزارش خبرنگاران، عملکرد استقلال در بازار جابجایی، علاوه بر طرفداران، روز گذشته صدای سرمربی تیم را نیز درآورد. جایی که نکونام خاطرنشان کرد خواسته های او در تیم انجام نشده و تمامی نفرات مورد نظر وی، راهی باشگاه های دیگری شده اند.

با حضور علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال، طرفداران نیز امیدوار شدند تا وی بتواند تیم را در روزهای به جای مانده از بازار جابجایی تقویت کند و در نخستین گام، قرارداد مرادمند و مهری نیز تمدید شد و حالا مدیریت نو در پی عقد قرارداد با نفرات نو است.

در همین خصوص، مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد که آنها در حال مذاکره با چند بازیکن مدنظر نکونام هستند و حتی قرار است که سرمربی آبی ها، فهرست بازیکنان خارجی خود را تحویل مدیریت بدهد تا صحبت ها با آنها شروع گردد.

خطیر در این خصوص گفت: از طرفداران استقلال بزرگ درخواست می کنم به باشگاه و تیم آرامش بدهند و اجازه بدهند طبق برنامه تدوین شده از این گردنه سخت عبور کنیم. الان هم می گویم به زودی خبرهای خوبی خواهید شنید. در حال مذاکره با سه، چهار بازیکن مد نظر سرمربی تیم هستم و ان شاالله بلافاصله بعد از حصول نتیجه اخبار به وسیله رسانه رسمی باشگاه به اطلاع طرفداران خواهد رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 تیر 1402 بروزرسانی: 24 تیر 1402 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2240

به "خرید فوری سه بازیکن تازه برای استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید فوری سه بازیکن تازه برای استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید