حضور بچه ها شیرازی در مسابقات جهانی محاسبه ذهنی

به گزارش گروه سرگرمی، تیم چرتکه استان فارس به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی ذهنی که سال جاری در کشور امارت متحده عربی در دبی برگزار می گردد با 20 چرتکه آموز برتر در 4 گروه شرکت خواهد نمود.

حضور بچه ها شیرازی در مسابقات جهانی محاسبه ذهنی

به گزارش خبرنگاران، مدیر موسسه گروه آموزشی ماهران کودک سه شنبه 26 شهریور در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه این مؤسسه با بهره گیری از یک هیئت با پایه علمی دکتری و فوق لیسانس در زمینه کارآفرینی و محاسبات ذهنی، فعالیت های آموزشی نوینی را پایه گذاری نموده است.

بهنام کشاورز با اشاره به اینکه بسته های آموزشی این موسسه دارای مجوزهای قانونی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش است، گفت: این موسسه زمینه اشتغال مستقیم، 352 نفر را در بخش های مختلف فراهم و بالغ بر 4 هزار کودک در گروه های سنی مختلف را جذب نموده و با رعایت عدالت آموزشی برای توسعه محاسبات ذهنی و سایر آموزش ها در مناطق مختلف برخوردار و کمتر برخوردار و خصوصا اقشار کم درآمد جامعه کوشش نموده است.

او با یادآوری اینکه موسسه یاد شده به واسطه رعایت استانداردهای جهانی عضویت و ریاست انجمن جهانی گاجما در ایران را اخذ نموده است، هدف از عضویت در انجمن گاجما را آموزش مفید، متناسب با استانداردهای جهانی و در خور سیستم آموزشی کشور ایران عنوان و افزود: مسابقات جهانی سال جاری در کشور امارت متحده عربی، دبی برگزار می گردد و تیم منتخب ایران مشتمل بر 20 چرتکه آموز برتر است که در 4 گروه B ، C ، D ، E در این رقابت ها شرکت خواهند کرد .

وی گفت: این رقابت ها هفتم مهرماه در 6 گروه A ، B ، C ، D ، E ، F برگزار خواهد شد و جرتکه آموزلن 17 کشور عضو جهانی گاجما به رقابت خواهند پرداخت .

مدیر موسسه گروه آموزشی ماهران کودک با اشاره به اینکه سطح رقابت ها بسیار بالا و آزمون در قسمت اول به صورت کتبی در دو بخش ذهنی و محاسبه با چرتکه برگزار می گردد، گفت: با توجه به سطح آموزش ها و کوشش اعضای تیم امیدواریم که نتایج خوب و قابل قبولی بدست آوریم .

کشاورز گفت: گروه آموزشی ماهران کودک در دو گروه سنی 3 تا 6 سال و 6 تا 14 سال فعالیت می نماید که برای سن 3 تا 6 سال یک محصول آموزشی به نام استپ کیدز (step kids) دارد که هیچ نمونه داخلی و خارجی ندارد و مباهیم پایه ریاضی و خلاقیت با بازی به بچه ها آموزش می دهد .

او با بیان اینکه در استپ کیدز علاوه بر مفاهیم پایه ریاضی، مهارت تفکر خلاق، حل مسئله، تعادل، تمرکز و ... نیز آموزش داده و تقویت می گردد، مدعی شد که آموزش ریاضی با استفاده از این محصول و انجام محاسبه با چرتکه، درک عمیق تر و سرعت بیشتری در محاسبات را برای استفاده کننده به همراه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 312

به "حضور بچه ها شیرازی در مسابقات جهانی محاسبه ذهنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بچه ها شیرازی در مسابقات جهانی محاسبه ذهنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید