جشن نوروزگاه در منطقه گردشگری شالدون باشت برگزار می گردد

به گزارش گروه سرگرمی، نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان باشت با حضور سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و دستگاه های خدمات رسان این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری صبح امروز 5 اسفند 98 برگزار گردید.

جشن نوروزگاه در منطقه گردشگری شالدون باشت برگزار می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لحظه آخر تورنتو هستید و میخواهید از زیباترین شهر کانادا دیدن کنید با ما همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در این نشست با بیان این که شهرستان باشت در ایام نوروز پذیرایی تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است، گفت: باید همه دستگاه های خدمات رسان بهترین خدمات را به گردشگران ارائه دهند.

مجید صفایی با اشاره به اینکه 120 اثر تاریخی در شهرستان باشت است، توضیح داد: از این تعداد 55 اثر در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است.

او با بیان اینکه جاذبه های طبیعی باشت منحصر به فرد است، اظهار کرد: برنامه جشن نوروزگاه در منطقه گردشگری شلالدون برگزار می گردد.

سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه بویراحمد، گفت: نمایشگاه صنایع دستی نیز در ورودی شهرستان باشت برای ایام نوروز برپا می گردد.

فرماندار شهرستان باشت نیز در این نشست با بیان این که شهرستان باشت قابلیت های بالایی در حوزه گردشگری دارد، اظهار کرد: آمادگی کامل برای استقبال مهمانان نوروزی وجود دارد.

سیدمسعود حسینی اضافه کرد: دستگاه های خدمات رسان هماهنگی لازم برای خدمات یکپارچه در ایام نوروز را داشته باشند.

او اضافه کرد: تیم های نظارتی بر عملکرد دستگاهای خدمات رسان نظارت خواهند کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 667

به "جشن نوروزگاه در منطقه گردشگری شالدون باشت برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن نوروزگاه در منطقه گردشگری شالدون باشت برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید