تیم ملی قایقرانی در مسابقات قهرمانی آسیا می درخشد

به گزارش گروه سرگرمی، عضو تیم ملی قایقرانی با اشاره به اینکه سطح مسابقات قهرمانی آسیا بالا است، گفت: امیدوارم با کسب مدال خوشرنگ دل مردم را شاد کنیم

تیم ملی قایقرانی در مسابقات قهرمانی آسیا می درخشد

با تور اقساطی مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

بهمن نصیری در گفتوگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: تیم ملی قایقرانی در حال حاضر در کشور تایلند حضور دارد و در حال رقابت در مسابقات قهرمانی آسیا 2017 است.

عضو تیم ملی قایقرانی با اشاره به سطح بالای مسابقات قهرمان آسیایی تایلند ابراز کرد: سطح مسابقات بسیار بالا است و همه تیم ها با قدرت در این مسابقات شرکت نموده اند.

وی با بیان اینکه هم تیم دو نفره و هم تیم چهار نفره روئینگ قایقرانی به فینال رسیده است، گفت: امروز فینال دو نفره و روز آدینه فینال چهارنفره روئینگ برگزار می گردد.

عضو تیم ملی روئینگ اضافه نمود: تیم ملی ایران واقعا در این مسابقات درخشید و به نظرم این رقابت ها می تواند تجربه خوبی برای ما رقم بزند.

وی گفت: رشته روئینگ قایقرانی ایران با شیب ملایم و خوبی به سمت جلو حرکت می نماید و استعدادهای خوبی در این رشته در کشور ایران به ویژه زنجان وجود دارد.

نصیری با بیان اینکه زنجانی ها در تیم ملی می درخشند، توضیح داد: شکر خدا هیئت قایقرانی زنجان در حال استعدادیابی است و نفرات جایگزین به جای پیشکسوتان وارد تیم ملی می شوند.

وی در آخر با بیان اینکه از مردم درخواست دارم برای موفقیت ورزشکاران حاضر در این مسابقات دعا نمایند، بیان نمود: امیدواریم با کسب مدال های خوشرنگ دل مردم را شاد کنیم.

عضو تیم ملی روئینگ اعلام نمود: من تجربه نخست حضورم را در تیم ملی دارم و دوست دارم با کسب مدال های خوشرنگ خود را ثابت کنم.

خاتمه پیغام،

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 651

به "تیم ملی قایقرانی در مسابقات قهرمانی آسیا می درخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی قایقرانی در مسابقات قهرمانی آسیا می درخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید