برنده مسابقات مورتال کامبت 1 در Evo 2024 تعیین شد؛ مسابقه فینال را دیدن کنید

به گزارش گروه سرگرمی، مورتال کامبت 1 اولین حضور خود در مراسم Evo را اخیرا تجربه کرد و یکی از بازی های اصلی مسابقات این رویداد بود.

برنده مسابقات مورتال کامبت 1 در Evo 2024 تعیین شد؛ مسابقه فینال را دیدن کنید

به طور کلی 645 بازیکن برای تورنومنت این بازی ثبت نام کردند. بازیکنانی با نام ZEEUS و NICOLAS به ترتیب با شخصیت های اشرا و جانی کیج، مبارزه برای قرار گرفتن در بین شش بازیکن برتر آغاز کردند. این دو بازیکن در یک مسابقه میخکوب کننده شرکت نموده و مهارت های خود را به خوبی به نمایش می گذارند. ماهیت رفت و برگشتی این مسابقه، تماشاگران را حسابی هیجان زده کرد. MKJAVIERMK و SONICFOX در نیمه نهایی به ترتیب با اسکورپیون و هوم لندز مبارزه کردند که این مبارزه نیز جذابیت های خاص خود را داشت و SONICFOX اقدامات MKJAVIERMK را به خوبی پیش بینی کرد. پس از یک بازی نهایی ویرانگر، SONICFOX به پیروزی رسید و MKJAVIERMK را به فهرست بازنده ها فرستاد.

با آغاز مرحله یک چهارم نهایی بازندگان، NICOLAS با DYLOCH ملاقات کرد و با نتیجه 2 بر 2 دو بازیکنان با یک بازی سرانجامی تماشاگران را راضی کردند. پس از یک ضربه ناموفق Fatal Blow، نیکولاس بازی را برد. MKJAVIERMK و THEMIGHTYUNJUST یکی دیگر از بازی های یک چهارم نهایی بود که THEMIGHTYUNJUST با یک پیروزی قاطع را برای حرکت به سمت نیمه نهایی بازندگان کسب کرد. THEMIGHTYUNJUST و NICOLAS نیمه نهایی بازنده ها را آغاز کردند و نیکولاس به فینال بازندگان رفت. در فینال برندگان، SONICFOX و ZEEUS را داریم که یک مسابقه بسیار نزدیک بین دو بازیکن بود. ZEEUS در حالی که سعی می کرد خود را با فشار SONICFOX وفق دهد، نتوانست او را شکست دهد و SONICFOX به فینال نهایی رفت و ZEEUS را به نیمه نهایی بازندگان فرستاد.

زئوس و نیکولاس در فینال بازنده ها دوباره متحد شدند و انتخاب های قبلی خود یعنی اشرا و جانی کیج را حفظ کردند. زئوس مصمم به بازگشت به تیم برنده به نظر می رسید و مدعی پیروزی قطعی در بازی اول بود. پس از یک بازی نزدیک، در نهایت نیکولاس پس از اولین باخت خود به زئوس در نیمه نهایی برندگان، انتقام خود را گرفت و با SONICFOX به فینال بزرگ رسیدند. این دو بازیکن با استفاده از جانی کیج، ماهرانه با یکدیگر مقابله کردند و رقابتی را به نمایش گذاشتند که تقریبا شبیه به پایکوبی بود. بازی با پیروزی سه بر دو به وسیله SONICFOX به سرانجام یافت و اولین قهرمان Mortal Kombat 1 Evo شد و بعلاوه هفتمین عنوان Evo خود را بدست آورد. در نهایت شش بازیکن برتر تورنومنت عبارتند از:

  • SONICFOX
  • NICOLAS
  • ZEEUS
  • THEMIGHTYUNJUST
  • MKJAVIERMK
  • DYLOCH

شما می توانید ویدیوی کامل مسابقات نهایی را از این نشانی مشاهده کنید. ویدیوی مسابقه فینال نیز در ادامه آمده است.

منبع: Evo

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 تیر 1403 بروزرسانی: 31 تیر 1403 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2286

به "برنده مسابقات مورتال کامبت 1 در Evo 2024 تعیین شد؛ مسابقه فینال را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنده مسابقات مورتال کامبت 1 در Evo 2024 تعیین شد؛ مسابقه فینال را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید