اختصاص قیر رایگان به روکش آسفالت برخی محلات نظرآباد

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا فلاح نژاد شامگاه دوشنبه در چهاردهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان البرز، گفت: در شهرستان نظرآباد جلسات مرتبط به این ستاد و مباحث مقاوم سازی مناطق فرسوده شهری به طور منظم برگزارشده است.

اختصاص قیر رایگان به روکش آسفالت برخی محلات نظرآباد

وی گفت: در راستای اهداف ستاد بازآفرینی، برای بافت قدیم نظرآباد و شهرک سید جمال الدین احداث سرای محلات مدنظر است، در کنار آن با هماهنگی ادارات شهرستان گام مهمی برای تهیه برنامه اقدام مشترک حوزه بازآفرینی خواهیم داشت.

فرماندار نظرآباد در ادامه از تشویق و ترغیب مردم ساکن در بافت های فرسوده شهری برای استفاده از تسهیلات بانکی با بهره 5 درصد برای بهسازی اطلاع داد و گفت: یکی دیگر از اهداف ما راه اندازی دفاتر تسهیل گری بوده است.

فلاح نژاد بابیان اینکه توسط شهرداری این شهرستان حدود یک میلیارد تومان در دو منطقه بافت قدیم نظرآباد و شهرک سید جمال الدین تخصیص داده شده است، اضافه کرد: درمجموع به دیگر پروژه های دستگاه های اجرایی شهرستان در این زمینه دو میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی با تأکید بر اینکه باید دید از اعتبارات ملی چه میزان به شهرستان نظرآباد اختصاص خواهد یافته گفت: از دیگر برنامه هایی که پیگیر آن هستیم اختصاص قیر رایگان برای انجام روکش آسفالت در محلاتی است که زیرسازی معابر اجرا شده اما بهسازی کامل آن هنوز عملیاتی نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 48

به "اختصاص قیر رایگان به روکش آسفالت برخی محلات نظرآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص قیر رایگان به روکش آسفالت برخی محلات نظرآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید