واگذاری عرصه مسکن مهر پرند وارد مرحله اجرایی شد

به گزارش گروه سرگرمی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه طرح واگذاری عرصه مسکن مهر به مالکان در این شهر وارد مرحله اجرایی شده است، گفت: نقشه عرصه بیش از 14 هزار واحد مسکن مهر در 20 پروژه در مرحله تهیه و قیمت گذاری است.

واگذاری عرصه مسکن مهر پرند وارد مرحله اجرایی شد

محسن وطن خواهی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جلسه آنالیز واگذاری عرصه مسکن مهر پرند در پروژه های 12 هزار و 900 واحدی شهرک آفتاب در فاز پنج و واحدهای مسکونی جنوب فاز سه (پروژه مپسا) با حضور مشاوران و کارشناسان شرکت عمران پرند برگزار و با استقبال خوب مالکان مسکن مهر روبرو شده است.

وی اضافه نمود: به موجب این طرح، عرصه مسکن نیز به مالکان واگذار شده و واحد های مسکونی مهر از حالت اجاره 99 ساله خارج می گردد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با تشریح روند اجرایی این طرح گفت: در ابتدا باید حداقل 50 درصد مالکان یک بلوک مسکونی درخواست خود را به سالن شماره یک، بخش عرصه شرکت عمران پرند ارائه دهند تا پرونده تشکیل گردد.

به گفته وطن خواهی، پس از تشکیل پرونده، نقشه عرصه بلوک مربوطه ترسیم شده و متراژ قدر السهم هر واحد معین می گردد. سپس برای قیمت گذاری به کارشناس رسمی دادگستری ارجاع می گردد.

مدیرعامل عمران پرند با بیان این که نحوه پرداخت به صورت نقد و اقساط امکان پذیر است، توضیح داد: در حالت اقساط 20 درصد نقد و مابقی اقساط 60 ماهه خواهد بود و در صورت پرداخت نقدی، قیمت مشمول 30 درصد تخفیف می گردد.

وطن خواهی تاکید نمود: 14 هزار و 937 واحد مسکن مهر مشتمل بر 20 پروژه در مرحله تهیه نقشه و برآورد قیمت است و نامه واریز وجه 460 واحد مسکونی مهر در 5 تعاونی مسکن صابرین، تحقیقات جنگ، بانک ملی، گویندگان فیلم و صنف نقاشان برای مالکان صادر و تحویل شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 15

به "واگذاری عرصه مسکن مهر پرند وارد مرحله اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری عرصه مسکن مهر پرند وارد مرحله اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید