مجلس انتظار داشت وزرای پیشنهادی چهره های جدیدی باشند

به گزارش گروه سرگرمی، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور چهره های توانمندتری برای معرفی وزرا نداشته، بنابراین از همان نیروهای قبلی استفاده نموده است.

مجلس انتظار داشت وزرای پیشنهادی چهره های جدیدی باشند

حمید گرمابی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره تغییرات اجرا شده در چهار وزارتخانه دولت، اظهار کرد: ظاهرا به نظر می رسد که دست دولت بسته است وگرنه در صورت داشتن چهره های جدید و چهره هایی که برای مجلس و مردم معقول باشند و بتوانند از عهده وظایف سنگین وزارتخانه بر بیایند، آن ها را معرفی می کردند.

گرمابی بیان نمود: مجلس انتظار داشت که چهره های جدید را در بین وزرا شاهد باشد اما این اتفاق نیفتاد.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط فعلی کشور شرایط ویژه ای است، مطرح کرد: به دلیل این شرایط ویژه، حساسیت بر وزرایی که معرفی شده اند و در وزارتخانه هایی هستند که بار عمده اقتصادی بر دوش آن ها بوده، بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: باید دید که این وزرا در نهایت در صحن مجلس چگونه رای می آورند اما قطعا رای دریافت در چنین شرایطی از مجلس کار چندان راحتی نخواهد بود.

گرمابی با اشاره به اینکه دولت بر مبنای تشخیص و تصمیم خود این وزرا را معرفی نموده است، توضیح داد: در این خصوص چندان با فراکسیون امید رایزنی نشده اگرچه در موارد محدودی در جریان هستند و مشورتی اجرا شده اما به طور کلی دولت و رئیس جمهور خودشان تصمیم دریافتد و این وزرا را معرفی کردند.

این عضو فراکسیون امید مجلس بیان نمود: قاعدتا بعد از مدتی که وزارتخانه ها بدون وزرا بودند، زمانی باقی نمانده بود و باید این کار انجام می شد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی اعلام نمود: اقتصاد کشور در این چهار وزارتخانه مشخص می گردد و بخش عمده اقتصاد ما در آن ها رقم می خورد. ما در حال جنگ اقتصادی هستیم که در این صورت اهمیت این چهار وزارتخانه دو چندان می گردد و وظیفه و کاری که بر عهده این وزرا قرار می گیرد، فوق العاده سنگین خواهد بود.

گرمابی اضافه نمود: امیدوارم در مجموع این چهار وزارتخانه به همراه سایر بدنه دولت بتوانند شرایط را مدیریت نمایند، مشکلاتی که طی این 6 ماهه اول سال 97 با آن روبه رو شدیم را کاهش دهند و وضعیت معاش و اقتصاد مردم را بهبود بخشند به این دلیل که قشر میانی جامعه در حال کوچک شدن و تغییر به سمت دهک های پایین است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 21

به "مجلس انتظار داشت وزرای پیشنهادی چهره های جدیدی باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس انتظار داشت وزرای پیشنهادی چهره های جدیدی باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید