فوتبال دنیا، نیکو کواچ: گل هایی دریافت می کنیم که اصلاً در شأن سازمان دفاعی مان نیست، من یک جنگجو هستم

به گزارش گروه سرگرمی، فوتبال دنیا - نیکو کواچ خودش را یک مبارز می داند و معتقد است بایرن مونیخ تحت نظر او اصلاً اهل کم آوردن نیست. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، نیکو کواچ: گل هایی دریافت می کنیم که اصلاً در شأن سازمان دفاعی مان نیست، من یک جنگجو هستم

به گزارش خبرنگاران ، نیکو کواچ با اظهارنظر درباره جنگجو بودن خودش، کنفرانس خبری اش پیش از بازی با بنفیکا در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را شروع کرد.

سرمربی بایرن مونیخ در این باره گفت: آنهایی که مرا می شناسند، می دانند یک مبارز هستم. پرچم سفید و تسلیم شدن اصلاً در لغت نامه من موجود نیست. در بازی پیشِ رو، یک تساوی لازم داریم تا صعود کنیم، اما ما می خواهیم به پیروزی برسیم. بنفیکا هم باید پیروز گردد تا فرصت صعود را داشته باشد. آنها تیم قدرتمندی دارند، اما ما هر سه امتیاز را می خواهیم.

کواچ در ادامه اضافه کرد: تیاگو، خامس و کومان نمی توانند به میدان بروند. گنابری هم احتمالاً این بازی را از دست خواهد داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سخت ترین کار در فوتبال، حمله است و دفاع کردن نسبتاً آسان به نظر می رسد. ما گل هایی دریافت می کنیم که اصلاً در شأن سازمان دفاعی مان نیست! دی فرانچسکو: نمی توانم از فروشگاه برای رم انگیزه بخرم!،

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 47

به "فوتبال دنیا، نیکو کواچ: گل هایی دریافت می کنیم که اصلاً در شأن سازمان دفاعی مان نیست، من یک جنگجو هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، نیکو کواچ: گل هایی دریافت می کنیم که اصلاً در شأن سازمان دفاعی مان نیست، من یک جنگجو هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید